Codi |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
A |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
B |
|
C |
|
C |
|
C |
|
C |
|
C |
|
Objectius |
Competències |
Aplicar las estrategias de aprendizaje y procedimientos de trabajo productivos en un contexto académico
|
A14 A15 A16 A17 A18
|
B1 B2 B3 B4
|
|
Mejorar la ejecución de actividades paralelas a los procesos de comprensión (toma de apuntes, elaboración de esquemas y resúmenes e intervenciones en el aula)
|
|
B9 B11
|
|
Desarrollar la capacidad de comprensión oral y escrita para satisfacer las necesidades de uso instrumental de la lengua inglesa a nivel básico.
|
A4 A6 A7 A11 A13 A15 A16 A17 A18
|
B1 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B13
|
|
Iniciar una formación básica en la descripción de la lengua inglesa
|
|
B1 B2 B3 B4 B7
|
|
Sensibilizar al alumno sobre los aspectos contrastivos entre el inglés y el español/catalán
|
|
|
C1 C3 C5
|
Aprender a aprender
|
|
|
C2 C3 C4
|
Mostrar un manejo de la gramática y el vocabulario a un nivel básico que permita comunicarse de manera correcta, fluida y articulada.
|
A1 A2 A3 A4 A7 A9 A11 A13 A14 A15 A16 A17 A18
|
B1 B2 B3 B4 B11 B13
|
|
Tema |
Subtema |
|
|
1. Verb forms |
1.1.the present tenses
1.2.the past and perfect tenses
1.3.the future
|
2. Question formation |
2.1. ‘Wh’ questions
-subject questions
-object questions
2.2. ‘Yes’ / ‘no’ questions
2.3. question tags
|
3. Multi-word verbs |
3.1. main types of multi-word verbs
|
4. Modal verbs |
4.1. permission, ability, obligation, deduction, necessity, speculation, advice, suggestion.
|
5. Adjectives |
5.1. comparative and superlative
5.2. word order
|
6. Relative clauses |
6.1. relative pronouns
6.2. defining relative clauses
6.3. non-defining relative clauses
|
7. Passive forms |
7.1. uses
7.2. formation
7.3. to have / get something done
|
8. Nouns |
8.1. countable / uncountable |
9. Conditional sentences |
9.1. with ‘if’: zero, first, second and third conditional
9.2. I wish / if only
9.3. as if / as though
9.4. would rather
|
10. Reported speech |
10.1. uses
10.2. reporting verbs |
11. Infinitive and –ing form
|
11.1. the gerund
11.2. the infinitive
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
0 |
3 |
|
Debats |
|
10 |
10 |
20 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
100 |
0 |
100 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
60 |
120 |
180 |
|
Atenció personalitzada |
|
60 |
0 |
60 |
|
Proves pràctiques |
|
11 |
0 |
11 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes sobre el nivell de llengua anglesa i la motivació (redaccions, qüestionaris i activitats orals a l'aula)
Presentació de l'assignautra: objectius, continguts, metodologia, avaluació (continua). |
Debats |
Es proposaran temes de debat on grups de dos o tres persones defensaran una determinada postura. L'objectiu és desenvolupar les habilitats comunicatives dels alumnes en llengua anglesa. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
La professora proposarà al llarg del curs una sèrie d'exercisis orals i escrits, per realitzar bàsicament en grups de dos o tres alumnes amb el fi de practicar i analitzar la llengua anglesa, així com per centrar-se en punts importants de la mateixa. |
Resolució de problemes, exercicis |
La professora proposarà un dossier d'exercisis per a aprofundir en els punts importants de la llengua anglesa. |
|
Resolució de problemes, exercicis |
Debats |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Atenció personalitzada |
Activitats Introductòries |
|
Descripció |
En tot moment la professora farà un seguiment individualitzat de cada un dels alumnes en totes les activitats. |
|
|
Descripció |
Pes |
Debats |
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
|
Proves pràctiques |
|
|
Altres |
|
Examen final: 60% del total de la nota. |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Al final de cada tema es realitzarà una prova (worksheet). Totes aquestes proves, juntament amb altres tasques proposades per la professora a l'aula (debats, redaccions, etc) resultaran en un 40% del total de la nota. El 60 % restant serà la nota de l'examen final que es realitza al juny. |
Bàsica |
Parrot, Martin, Grammar for English Language Teachers, 2000, Oxford University press
|
|
Complementària |
|
Parrott, Martin (2000): Grammar for English Language Teachers. Cambridge University Press
Swan, M. (1995): Practical English usage. Oxford University Press
Kesner Bland, (2003): Grammar Sense 3. Oxford university press
Alexander, L.G., (2005): Longman English grammar. Longman.
Alexander, L.G. (2005): Longman English grammar Practice. Longman.
Fernandez, R & Fraile, A. (2005): English Grammar with Exercises. Longman
Walker, E. & Elsworth, S. (2000) Grammar practice for Intermediate Students. Longman
|
Assignatures que en continuen el temari |
LLENGUA ANGLESA II/12141004 | INTRODUCCIÓ A L`ANGLÈS ORAL I ESCRIT/12141101 |
|
|
Altres comentaris |
L'assignatura de Llengua Anglesa I requereix molta constancia de treball per part de l'alumne: treball diari a classe així com dedicació continuada a casa. |
|