Codi |
|
A1 |
Conèixer la llengua anglesa i la literatura en anglès en profunditat |
A4 |
Conèixer l'estructura de la llengua anglesa |
A7 |
Conèixer els mecanismes orals i escrits de la llengua anglesa |
A11 |
Conèixer les bases de la comunicació humana |
A14 |
Saber analitzar textos orals i escrits des del punt de vista lingüístic, sociològic i literari |
A15 |
Poder formar-se una opinió crítica sobre un text |
A16 |
Saber expressar una opinió amb claredat i concisió sobre un text oral o escrit |
A18 |
Saber cercar la informació de fonts filològiques, terminològiques, lexicogràfiques en paper o a la xarxa. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B9 |
Planificació i organització |
B11 |
Motivació per la qualitat |
B12 |
Presa de desicions |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |
Objectius |
Competències |
Participar en converses formals i informals i contribuir activament en discussions o debats orals, donant opinions, raonaments i justificacions per tal de convèncer. |
A1 A16
|
B3 B4
|
C1
|
Treballar en grup mitjançant exposicions orals de dos o més estudiants en un àrea cultural o científica d'interès per l'alumne i la societat. |
A7 A18
|
B2 B3 B5 B9
|
|
Donar a coneixer les eines i mètodes necessàries per a la exposició oral individual sobre un tema acadèmic o social d'interès. |
A4 A7 A16
|
B5 B9 B11 B12
|
|
Conèixer el sistema fonològic de la llengua anglesa de manera general (introducció) |
A7
|
|
C5
|
Valorar la importància de la pronunciació en l'adiquisició de l'anglès |
A7 A11
|
|
|
Identificar la funció i intenció discursiva principal de diferent documents escrits (descripció, narració, persuassió…) |
A7 A14 A15
|
B3 B6 B9
|
C2
|
Descriure detalladament persones, coses, l'entorn i situations diverses. |
A7
|
B3
|
|
Narrar en seqüències coherents, esdeveniments i fets presents, passats i futurs. |
A7
|
B3 B9
|
|
Utilitzar eficaçment material de consulta tant per trobar informació (diccionaris, enciclopèdies…) com per millorar les seves capacitats de comprensió i expressió (pàgines web, recursos informàtics…) |
A18
|
B1
|
C2
|
Tema |
Subtema |
Module 1 |
Introduction to the course
Placement test
Pre-writing techniques
Paragraph writing; punctuation
Basic mistakes; false friends
Oral exercises; introductions, question formation; short answers |
Module 2 |
Grammar: Present simple & continuous; question tags; agreeing and disagreeing (so & neither/nor)
Vocabulary: Topic vocabulary; idioms
Speaking: Asking and answering personal questions; asking for and giving opinions
Reading: Advantages and disadvantages; for and against
Listening: Conversations
Writing: Argumentative |
Module 3 |
Grammar: Past simple & continuous; present perfect simple & continuous; pronunciation of '-ed' forms; basic phrasal verbs
Vocabulary: Topic vocabulary; idioms
Speaking: Talking about the past
Reading: Description
Listening: Conversations
Writing: Description of places and objects |
Module 4 |
Grammar: Present perfect simple & continuous (cont.); past perfect simple & continuous; comparatives and superlatives
Vocabulary: Topic vocabulary (travelling and entertainment)
Reading: Reading about different cities/countries; travel agencies.
Listening: Interview at a travel agency and/or a hotel etc.
Writing: Elaboration of a tourism advertisement |
Module 5 |
Grammar: Expressing future: present continuous, present simple, 'going to', simple future; 'shall'; the passive
Vocabulary: Topic vocabulary (literary genres, types of books)
Speaking: Speaking about oral presentations: Topic, outlay, research, delivery.
Listening & watching: Sample presentations
Writing: Descriptive narratives |
Module 6 |
Grammar: Tense revision; conditional sentences
Vocabulary: Topic vocabulary
Speaking: Oral presentations by the students; questions and answers about the topic exposed.
Writing: Formal letters to apply for a job. CV writing |
Module 7 |
Grammar: Modal verbs; connectors and discourse markers.
Vocabulary: Topic vocabulary for giving opinions and advice; prohibiting; talking about possibilities
Speaking and Listening: Oral presentations by students followed by questions and answers about the topic
Writing: Describing a person
|
Module 8 |
Grammar: Reported speech; prepositions; verbs and adjectives followed by preposition; phrasal verbs (cont.)
Vocabulary: Giving directions; technological inventions
Speaking and Listening: Oral presentations by the students followed by questions and answers about the topic.
Writing: How to write narrative; writing a fictional story
|
Module 9 |
Grammar: Relative sentences, phrasal verbs (cont.); general revision
Speaking & Listening: Oral presentations by the students followed by questions and answers about the topic
Writing: Academic writing; how to write an assignment
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
5 |
0 |
5 |
|
Sessió Magistral |
|
85 |
150 |
235 |
Presentacions / exposicions |
|
15 |
0 |
15 |
Seminaris |
|
10 |
0 |
10 |
Treballs |
|
0 |
20 |
20 |
|
Atenció personalitzada |
|
6 |
0 |
6 |
|
Proves de Desenvolupament |
|
4 |
0 |
4 |
Proves objectives de tipus test |
|
4 |
0 |
4 |
Proves orals |
|
4 |
0 |
4 |
Proves pràctiques |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. Evaluació per coneixer el nivel dels alumnes. Repàs de temas puntuals que l'alumne deu dominar. |
Sessió Magistral |
Explicació dels continguts de l'assignatura; aclaració de dubtes. |
Presentacions / exposicions |
Presentacions orals per part de l'alumne: Sel·lecció del tòpic, estructura, reserca i presentació.
Representacions en grups de petites "sketches" elaborats pels alumnes a classe o fora de classe. |
Seminaris |
Assistència a seminaris en anglès, sobretot de temes relacionades amb la llengua i literatura anglesa |
Treballs |
Treballs escrits: Descripcions, narrativa, cartes, anuncis |
|
Presentacions / exposicions |
Treballs |
Seminaris |
Atenció personalitzada |
Activitats Introductòries |
|
Descripció |
L'atenció personalitzada es durà a terme principalment a les hores de visita de la professora en el seu despatx.
Es recomana a l'alumne venir a consultar qualsevol dubte que no ha pogut o volgut aclarir en l'aula per diferents motius: enfermetat o altres motius pels que ha hagut de faltar a classe. Problemes de nivel: necessitat de exercicis adicionals etc. Una dificultat específica com pot ser: pronunciació, dificultat per redactar, ansietat a l'hora de fer una presentació. |
|
|
Descripció |
Pes |
Activitats Introductòries |
Una prova de nivell per avaluar els coneixements dels alumnes |
0% |
Presentacions / exposicions |
Presentació oral per part de l'alumne de forma individual
|
15%
|
Treballs |
Redaccions argumentatives, descriptives i narratives. Cartes i anuncis. Treballs acadèmics |
25% |
Proves de Desenvolupament |
Tres tests cada cuatrimestre. El l'alumne que hagi aprovat aquests tests no cal que es presenti als examens de gener i juny |
(50%)
|
Proves objectives de tipus test |
Una prova a gener i una altra a juny |
50% |
Proves orals |
Proves de pronunciació
Presentacions per parts de grups d'alumnes fetes a classe |
5% |
Proves pràctiques |
Elaboració de questionaris i informes |
5% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La presentació oral és obligatoria. De les redaccions cal haver presentat el 80% dins dels limits de temps establerts. Els apartats "Proves orals" i "Proves pràctiques" es refereixen a activitats dutes a terme a classe i no son imprescendibles per poder aprovar l'assignatura. La presentació oral i l'entrega del 80% dels redaccions es també requisit obligatori per poder-se presentar a l'exàmen de recuperació a juny. |
Bàsica |
, , ,
|
Useful Web-pages:
www.edufind.com
www.agendaweb.org
www.Idoceonline.com
www.yourdictionary.com
www.better-english.com/grammar
www.eflnet.com/grammar/articles2.php
http://en.wikipedia.org/wiki/city
www.racc.ac.uk
http://news.bbc.co.uk/hi/spanish/learn_english/default.stm
www.vaughanradio.com
http://e-poche.net/conversations
|
Complementària |
Murphy, R., English Grammar in Use (Intermediate) with Answers, 2004, Cambridge University Press
Summers, D. Ed., Longman Language Activator, 1994, Longman
Hashemi, L & Thomas, B., Grammar for First Certificate, 2003, Cambridge University Press
|
Additional material:
Photocopies provided by the teacher |
Assignatures que en continuen el temari |
LLENGUA ANGLESA II/12141004 | LECTURA CRÍTICA DE TEXTOS ANGLESOS I/12141006 | EL SISTEMA DE SONS DE LA LLENGUA ANGLESA I/12141102 | TRADUCCIÓ ANGLESA I/12141117 | TÈCNIQUES DE REDACCIÓ EN LLENGUA ANGLESA/12141201 | TÈCNIQUES D'EXPOSICIÓ ORAL EN ANGLÈS/12141202 | VARIACIÓ EN LA LLENGUA ANGLESA/12142019 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
LLENGUA ANGLESA I/12141003 |
|
|
Altres comentaris |
Que han de fer els alumnes per aconsegir optims resultats en l'aprenentatge?:
1. Assistir a classe i participar activament en els debats i/o altres activitats orals.
2. Entregar les pràctiques dins dels terminis establerts.
3. Aprendre el vocabulari tractat en els diferents mòduls.
4. Aplicar diferents estratègies comunicatives en l'expressió oral i escrita.
Mètode d'estudi recomanat:
Es recomana que els alumnes assisteixin a classe regularment i treballin de manera constant a casa. |
|