Codi |
|
A11 |
Conèixer les bases de la comunicació humana |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B13 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
Objectius |
Competències |
Die im Vorfeld erworbenen Sprachkennntnisse festigen und die kommunikative Kompetenz in allen Fertigkeitsbereichen verbessern. Das Niveau der Studenten sollte am Ende des Kurses im Bereich der Niveaustufe A2 des europäischen Referenzrahmens sein |
A11
|
B1 B3 B4 B13
|
C1
|
Tema |
Subtema |
La veu passiva |
1. La veu passiva: present, imperatiu, infinitiu amb “zu” i el verb “lassen”. |
Els verbs amb complement preposicional (continuació). |
combinacions verbal-nominals |
Els verbs reflexius |
3. Els verbs reflexius. El règim dels verbs. |
Els substantius de la “n-Deklination” |
4. Els substantius de la “n-Deklination”. Els verbs substantivats. |
Declinació: el genitiu. |
preposicions amb genitiu |
Les preposicions |
6. Les preposicions de reacció variable (repàs).
7. Les preposicions que regeixen acusatiu.
8. Les preposicions que regeixen datiu.
|
Oracions |
9. Oracions temporals.
10. Oracions comparatives.
11. Oracions finals.
12. Oracions de relatiu.
13. Oracions interrogatives indirectes.
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
6 |
9 |
|
Sessió Magistral |
|
15 |
15 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
45 |
45 |
90 |
Treballs |
|
0 |
6 |
6 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves pràctiques |
|
3 |
9 |
12 |
Proves orals |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Vorstellung und Besprechung des Lehrplans, Wiederholung grundlegender Typen des Diskurses |
Sessió Magistral |
Erklärung von Besonderheiten der deutschen Gramatik, Aussprache, Rechtschreibung und der relevanten Diskurstypen |
Resolució de problemes, exercicis |
Die Studenten müssen während des Unterrichts Aufgaben und Übungen in den Bereichen Aussprache, Orthografie, Grammatik und den vier Fertigkeiten hören, lesen, schreiben und sprechen lösen. |
Treballs |
Die Studenten müssen während des Kurses zuhause kürzere Texte verfassen |
|
Resolució de problemes, exercicis |
Treballs |
Proves pràctiques |
|
Descripció |
Die Studenten können mich zu meinen Sprechzeiten im Büro aufsuchen oder einen Termin mit mir vereinbaren
Arbeiten und Prüfungen können ebenfalls zu meinen Sprechzeiten kommentiert und verbessert werden. |
|
|
Descripció |
Pes |
Treballs |
kurze Texte und der Zwischentest |
30 |
Proves pràctiques |
schriftliche Prüfung zu den angegebenen Kursinhalten |
60 |
Proves orals |
kurze kommunikative aufgabe |
10 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
CASTELL, Andreu: Gramática de la lengua alemana. Madrid: Ed. Idiomas, 2001. -
CASTELL, Andreu: Ejercicios. Gramática de la lengua alemana. Madrid. Ed. Idiomas, 2000.
-LUSCHER, Renate: Übungsgrammatik der Anfänger. Deutsch als Fremdsprache. Ismaning: Verlag für Deutsch, 1999.
LUSCHER, R. i Schäpers, R.:Gramática del alemán contemporáneo. München: Hueber.
–DREYER, H. i Schmitt, R.: Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. Verlag für Deutsch. Frankfurt am
Main: Verlag Moritz.
|
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
CULTURA ALEMANYA I/12142235 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
LLENGUA ALEMANYA III/12141205 |
|
|