Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Teories de l'adquisició de segones llengües. Fonaments didàctics, pedagògics i psicológics de l'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'espanyol i l'anglès |
|
AC2 |
Metodologia de l'ensenyament de llengües. Principis teòrics i aplicacions pràctiques per a optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona llengua |
|
AC3 |
Les destreses comunicatives. Ordenació i estructuració del procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en destreses (escoltar, parlar, escriure, llegir) |
|
AC5 |
Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües |
|
AC6 |
Sensibilitat lingüística i cultural. Capacitat per fer servir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua |
|
AC7 |
Capacitat per dissenyar i desenvolupar tasques d'ensenyament. Disseny de material i activitats orientats a un alumnat específic |
|
AC8 |
Familiaritat i proficiència en l'ús de les noves tecnologies en la classe de llengua. Ús de les noves tecnologies com a eines per enriquir l'aprenentatge de segones llengües i per a promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat |
|
AC10 |
Capacitat de treball en equip. Interacció alunme-professor i entre l'equip de professorat |
|
Recerca |
|
AR1 |
Coneixement i familiaritat amb les eines de cerca d'informació en bases de dades electròniques |
|
AR4 |
Capacitat organitzativa i comunicadora |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC14 |
Planificació i organització |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d’incorporació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria) |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Estudis previs |
|
0 |
9 |
9 |
Sessió Magistral |
|
3 |
12 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
3 |
0 |
3 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
0 |
2 |
Debats |
|
1 |
3 |
4 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
15 |
15 |
Treballs |
|
0 |
20 |
20 |
|
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
0 |
1 |
Proves objectives de tipus test |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura i del sistema d'avaluació. |
Estudis previs |
Documentació prèvia a les sessions magistrals. |
Sessió Magistral |
Explicació dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Activitats pràctiques d'aplicació de la matèria explicada a les sessions magistrals. |
Presentacions / exposicions |
Posada en comú de les activitats pràctiques realitzades. |
Debats |
Intercanvi d'opinions previ a les proves d'avaluació. |
Resolució de problemes, exercicis |
Activitats pràctiques fora de l'aula. |
Treballs |
Redacció d'un reball de síntesi.
|
|
Descripció |
Pes |
Presentacions / exposicions |
Adecuació, coherència i cohesió |
10% |
Debats |
Participació i adecuació |
10% |
Resolució de problemes, exercicis |
Correcció |
20% |
Treballs |
Correcció del contingut i de la forma; adecuació, coherència i cohesió de l'expresió |
20% |
Proves objectives de preguntes curtes |
Prova de lectura dels textos facilitats per la professora en la sessió introductòria |
20% |
Proves objectives de tipus test |
Test d'opció múltiple |
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|