Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Teories de l'adquisició de segones llengües. Fonaments pedagògics i psicològics de l'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'espanyol i l'anglès |
|
AC2 |
Metodologia de l'ensenyament de llengües. Principis teòrics i aplicacions pràctiques per a optimitzar el rendiment de l'aprenentatge d'una segona o tercera llengua |
|
AC3 |
Actituds. coneixements i destreses. Ordenació i estructuració del procés d'aprenentatge segons un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació orals i escrites) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les llengües, del Consell d'Europa.) |
|
AC4 |
Fonaments lingüístics. Principis bàsics de les diferents àrees de la lingüística teòrica i aplicada, amb especial incidència en la importància de la pragmàtica en l'ensenyament/aprenentatge de llengües |
|
AC5 |
Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües |
|
AC6 |
Sensibilitat lingüística i cultural. Capacitat per a fer servir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua |
|
AC9 |
Ús instrumental de la llengua. Fluidesa i precisió en l'ús instrumental de la llengua segons l'itinerari |
|
AC10 |
Capacitat de treball en equip. Interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent. |
|
Recerca |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC10 |
Lideratge |
|
BC12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com a no expertes |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
Objectius |
Competències |
To review and widen student's knowledge of English grammar. |
AC1 AC2 AC3 AC4 AC6 AC9 AC10
|
BC3 BC4 BC5 BC13
|
CC1 CC2
|
To improve student's fluency and accuracy of spoken and written English.
|
AC1 AC2 AC3 AC4 AC5 AC6
|
BC2 BC4 BC5 BC10 BC12 BC13
|
CC1 CC2 CC4
|
Tema |
Subtema |
1.Verb Forms
|
1.1. The Present Tenses
1.2. The Past and Perfect Tenses
1.3. The Future
|
2. Question Formation |
2.1. Wh-Questions: Subject Questions and Object Questions
2.2. Yes/No Questions
2.3. Question Tags
|
3. Modal Verbs |
|
4. Adjectives |
|
5. Relative Clauses |
5.1. Relative Pronouns
5.2. Defining Relative Clauses
5.3. Non-Defining Relative Clauses
|
6. Passive Forms |
6.1. Uses
6.2. Formation
6.3. To Have / Get Something Done
|
7.Countable and Uncountable Nouns |
|
8. Conditional Sentences |
8.1. With ‘If’: zero, first, second and third condicional
8.2. I Wish / If Only
8.3. Would Rather
|
9.Reported Speech |
9.1. Uses
9.2. Reporting Verbs
|
10.Infinitives and Gerunds |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
12 |
24 |
36 |
Treballs |
|
4 |
40 |
44 |
Metodologies integrades |
|
7 |
14 |
21 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
30 |
33 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
10 |
12 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Overview of course contents.
Explanation of course structure.
Explanation of course assessment.
|
Resolució de problemes, exercicis |
Participants will show they understand the class objectives by doing exercises in class. |
Treballs |
Participants will write diary entries to document the responses to the in-class discussions and material. |
Metodologies integrades |
Class material will be introduced through readings, listenings and other activities.
Participants will be given many opportunities to put into practice the content of class material through discussions, oral presentations and other activities. |
Presentacions / exposicions |
Students will be required to give oral presentations in class. |
|
Presentacions / exposicions |
Atenció personalitzada |
Resolució de problemes, exercicis |
Metodologies integrades |
Treballs |
|
Descripció |
Please see office hours. |
|
|
Descripció |
Pes |
Resolució de problemes, exercicis |
Participants will be given many opportunities to put into practice the content of class material through discussions, oral presentations and other activities. As such, active participation will be very important. |
20 % |
Treballs |
Participants will be expected to write a reflective journal (20%)
Participants will keep a reflective journal to document the responses to the in-class discussions and activities as well as their personal learning. Diary entries will be written both in and outside of class.
|
20 % |
Metodologies integrades |
Class contents will be introduced through readings, listening, oral presentations and other activities. Active participation is very important. |
10 % |
Presentacions / exposicions |
Participants will be expected to give oral presentations
Participants will be asked to give two oral presentations throughout the course based on a topic of their choice (e.g. their favorite movie, advantages of Internet, etc.). They will also be expected to participate while their peers present by asking questions about the content of their presentations and by giving their opinion. |
20% |
Altres |
There will be quizzes. |
30 % |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Swan, M., Practical English usage, 1995, Oxford
, Oxford Phrasal Verbs Dictionary for Learners of English, 2003, OUP
Rodrigo Fernandez & Ana Fraile, English Grammar with exercises, 2005, Longman
Alexander, L.G., Longman English Grammar, 2005,
|
|
Complementària |
|
|
|