Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC4 |
Fonaments lingüístics. Principis bàsics de les diferents àrees de la lingüística teòrica i aplicada, amb especial incidència en la importància de la pragmàtica en l'ensenyament/aprenentatge de llengües |
|
AC5 |
Confiança en la classe de llengua estrangera. Capacitat per a portar a terme un tasca educativa eficaç tenint en compte l'especificitat de l'ensenyament de llengües |
|
AC6 |
Sensibilitat lingüística i cultural. Capacitat per a fer servir la multiculturalitat i la diversitat lingüística com a eina enriquidora i complementària en l'ensenyament de la llengua |
|
AC9 |
Ús instrumental de la llengua. Fluidesa i precisió en l'ús instrumental de la llengua segons l'itinerari |
|
AC10 |
Capacitat de treball en equip. Interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent. |
|
Recerca |
|
AR4 |
Capacitat organitzativa i comunicadora |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com a no expertes |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
Objectius |
Competències |
This course is intended to offer a deep insight into some structural and functional complexities of English, at the level of the phrase, the clause and the sentence. The course will focus on the complexities of the English noun phrase and other complex structures - subordination and topicalization processes - from a theoretical and practical perspective. |
AC4 AC5 AC6 AC9 AC10 AR4
|
BC2 BC4 BC5 BC6 BC11 BC12 BC13
|
CC1 CC5
|
Tema |
Subtema |
Revision and development of basic concepts |
*Form and function
*Phrase structure
*Structural ambiguity
|
The English NP: Main patterns |
*Determiners and quantifiers
*Pronouns
*Modification
|
Embedded clauses |
*Nominal clauses
*Adverbial clauses
*Comparative structures
|
Complex structures |
*Focus and theme
*Inversion
*Extraposition
*Clefts
*Pseudo-clefts
*Existentials |
Verb as head of VP |
*Auxiliaries, copulas, predicates
*Tense, aspect, voice, and mood
*Grammatical relations
*Semantic relations
|
The English VP: Main patterns |
*Copular verbs
*Intransitive verbs
*Transitive verbs
*Sentence structures
*Negation
*VP modification
*Multi-word verbs |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
6 |
0 |
6 |
|
Sessió Magistral |
|
45 |
0 |
45 |
Presentacions / exposicions |
|
39 |
0 |
39 |
Seminaris |
|
45 |
0 |
45 |
Treballs |
|
13 |
0 |
13 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
The first few classes will be devoted to a review of basic concepts.
|
Sessió Magistral |
The lecture-based classes will provide students with the basic tools and units of syntactic and semantic analysis necessary to discuss and analyze the complexities of the grammar of English. Students will be expected to read assigned material before class.
|
Presentacions / exposicions |
Students will search for authentic examples in order to analyze them using the tools and methods learnt in class. The presentations will take place during the second part of the term. Details will be given on the first day of classes.
|
Seminaris |
The seminars will be based on the discussion and analysis of assigned material. Students will be expected to read assigned material and prepare exercises at home prior to class time.
|
Treballs |
There will be a final written assignment at the end of the term. Details will be given on the first day of classes. |
|
Atenció personalitzada |
Presentacions / exposicions |
|
Descripció |
I will be in my office for personal consultation at established office hours. I will also be available for consultation via e-mail.
|
|
|
Descripció |
Pes |
Activitats Introductòries |
Feedback exercise based on the first few classes. |
10 |
Sessió Magistral |
Three feedback tests during the first part of the term. |
10 |
Presentacions / exposicions |
Class presentations will be graded according to a number of points. Details will be given on the first day of classes. |
30 |
Seminaris |
One feedback exercise mid term. Another feedback exercise towards the end of the term. |
10 |
Treballs |
A written assignment based on your class presentation. Details will be given on the first day of classes. |
40 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
If you do not have all the 5 necessary grades, you will have to take a final exam. |
Bàsica |
Greenbaum, S. & R.Quirk, A Student's Grammar of the english Language,, , Longman
Baker, C.L., English Syntax, , The MIT Press
Huddleston, R. & G.Pullum, The Cambridge Grammar of the English Language, , Longman
Radford, A, Transformational Grammar. A First Course, , Cambridge University Press
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Regular class attendance is a requirement, as a high percentage of the final grade will be based on exercises done in class. |
|