Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
La concepció, disseny, operació, direcció i manteniment d’instal•lacions industrials que involucrin processos químics, fisicoquímics i de bioenginyeria i altres relacionats |
|
AC2 |
La concepció i disseny constructiu d’equips i instal•lacions per a funcions relacionades amb l’activitat industrial o de recerca |
|
Professionalitzador |
|
Recerca |
|
AR2 |
L’excel•lència en l’estudi i coneixement de l’àmbit de recerca escollit |
|
AR3 |
La realització de recerques bibliogràfiques exhaustives en temes altament especialitzats |
|
AR4 |
El desenvolupament de dissenys eficients d’estudis experimentals o de simulació numèrica, en temes d’enginyeria, incloent l’anàlisi de dades obtingudes |
|
AR5 |
La presentació de resultats en format de literatura científica, d’acord amb els estàndards comunament acceptats |
|
AR6 |
L’avaluació crítica de resultats de recerca, pròpia o aliena |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
Objectius |
Competències |
To prepare catalysts by different techniques |
AC2 AR2 AR3 AR4 AR5 AR6
|
BC13
|
CC1 CC4
|
To select suitable catalysts for each industrial process |
AC1 AR3 AR5 AR6
|
BC1 BC6 BC13
|
CC1 CC4
|
Tema |
Subtema |
Tema 1. |
Developing Industrial Catalysts. |
Tema 2. |
Bulk Catalysts and Supports. |
Tema 3. |
Supported Catalysts. |
Tema 4. |
Zeolites and Related Molecular Sieves. |
Tema 5. |
Solid Superacids. |
Tema 6. |
Shaping of Catalysts and Supports. |
Tema 7. |
Computer-aided Catalyst Design. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
29 |
0 |
29 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
0 |
5 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 |
0 |
15 |
Avantprojecte |
|
15 |
0 |
15 |
|
Atenció personalitzada |
|
5 |
0 |
5 |
|
Proves pràctiques |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura.
|
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part del alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita).
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes proposats al finalitzar cadascun del temes del programa.
|
Avantprojecte |
Treball pràctic realitzat individualment o en grups relacionat amb casos d’estudi presentats pel professor. |
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Avantprojecte |
|
Descripció |
Meeting during attention hours |
|
|
Descripció |
Pes |
Presentacions / exposicions |
Presentació del projecte a l'aula. |
Juntament amb Avantprojecte. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes proposats al finalitzar cadascun del temes del programa. |
10% |
Avantprojecte |
Es valora un informe escrit. |
15% |
Proves pràctiques |
Prova individual dels contiguts teórics i pràctics. |
75% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
- Handbook of Heterogeneous Catalysis, Volume 1, Edited by G. Ertl, H. Knözinger, J. Weitkamp, Wiley VCH, Weinheim, 1997.
- Handbook of Porous Solids, Edited by F. Schüth, K.S.W. Sing, J. Weitkamp, Wiley VCH, Weinheim, 2002.
- Catalysis: An Integrated Approach, Edited by R.A. van Santen, P.W.N.M. van Leeuwen, J.A. Moulijn, B.A. Averill, Elsevier, Amsterdam, 1999.
|
Complementària |
|
- Lecture notes provided by the lecturer.
|
|