DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) IDIOMA ESTRANGER I LA SEVA DIDÀCTICA II (ANGLÈS) Codi 11141038
Ensenyament
Mestre Especialitat en Llengua Estrangera (1997)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
4.5 3 1.5 Troncal Tercer Segon
Llengua d'impartició
Departament Filologies Romàniques
Coordinador/a
MUÑOZ ÁLVAREZ, MARIA JOSÉ
Adreça electrònica mariajose.munoz@urv.cat
Professors/es
MUÑOZ ÁLVAREZ, MARIA JOSÉ
Web
Descripció general i informació rellevant Since 3rd year students will have this subject in their curriculum once they have done their school practice ,“Practicum II”, in the first term of the year, it seems appropriate to focus part of this subject as feed-back and reinforcement of the work students have done at school. Therefore, we will study and adequate the principles and contents of the teaching-learning process of the English language in the light of the students’ experience got in their “Practicum II”: 1.- To make the students aware of the main teaching principles as a basis to organize a teaching approach of the English language 2.- To consolidate the students’ teaching skills by means of a revision of the school practice carried out in their “Practicum II”

Competències
Codi  

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències

Continguts
Tema Subtema
1.-Study of the main methods in the history of language teaching Review of the characteristics of such methods
2.-The break with the method concept Recent trends in E.L.T
3.- Integrating language skills in Content-based teaching Review of some approaches based on teaching language through Content and Tasks
4.-The central issues of a "Mehtod" Main elements in the requirements for a "Method"

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció

Atenció personalitzada
 
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica , , ,
RICHARDS,J & RODGERS,T, APPROACHES AND METHODS IN LANGUAGE TEACHING., C.U.P., 1986
Departament d'Ensenyament. Generalitat de Catalunya., CURRICULUM. EDUCACIÓ PRIMARIA. (Anglés), ,
STERN, H.H., FUNDAMENTAL CONCEPTS OF LANGUAGE TEACHING., O.U.P., 1983
LIGHTBOWN, Patsy M. & SPADA, Nina, HOW LANGUAGES ARE LEARNED, Revised Edition.O.U.P., 2000
SCRIVENER,J., LEARNING TEACHING, MAC MILLAN-HEINEMANN,, 1995
SANCHEZ, A., LOS MÉTODOS EN LA ENSEÑANZA DE IDIOMAS., SGEL, 1997
HALLIWELL, S., TEACHING CHILDREN IN THE PRIMARY CLASSROOM., LONGMAN, 1992

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
PRÀCTICUM II/11141017
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent