DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) INTRODUCCIÓ A L'ANGLÈS ORAL I ESCRIT Codi 12141101
Ensenyament
Filologia Anglesa (2001)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
12 3 9 Obligatòria Primer Anual
Modalitat i llengua d'impartició
Departament Filologia Anglogermànica
Coordinador/a
FERRAN LARRAZ, ELENA
Adreça electrònica mariaelisa.grova@urv.cat
elena.ferran@urv.cat
Professors/es
GROVA ., MARIA ELISA
FERRAN LARRAZ, ELENA
Web http://www.urv.net
Descripció general i informació rellevant Es pretén donar a l'alumne l'ocasió de practicar la llengua anglesa oral i escrita mediante converses, exposicions orals i treballs escrits
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudis que estàs cursant, en aquesta assignatura es realitza a través de tutoria (excepte en els estudis de l'ETSE). Per a més informació cal consultar l'horari d'atenció personalitzada del professor.

Continguts
Tema Subtema
Module 1 Introduction to the course
Placement test
Pre-writing techniques
Paragraph writing; punctuation
Basic mistakes; false friends
Oral exercises; introductions, question formation; short answers
Module 2 Grammar: Present simple & continuous; question tags; agreeing and disagreeing (so & neither/nor)
Vocabulary: Topic vocabulary; idioms
Speaking: Asking and answering personal questions; asking for and giving opinions
Reading: Advantages and disadvantages; for and against
Listening: Conversations
Writing: Argumentative
Module 3 Grammar: Past simple & continuous; present perfect simple & continuous; pronunciation of '-ed' forms; basic phrasal verbs
Vocabulary: Topic vocabulary; idioms
Speaking: Talking about the past
Reading: Description
Listening: Conversations
Writing: Description of places and objects
Module 4 Grammar: Present perfect simple & continuous (cont.); past perfect simple & continuous; comparatives and superlatives
Vocabulary: Topic vocabulary (travelling and entertainment)
Reading: Reading about different cities/countries; travel agencies.
Listening: Interview at a travel agency and/or a hotel etc.
Writing: Elaboration of a tourism advertisement
Module 5 Grammar: Expressing future: present continuous, present simple, 'going to', simple future; 'shall'; the passive
Vocabulary: Topic vocabulary (literary genres, types of books)
Speaking: Speaking about oral presentations: Topic, outlay, research, delivery.
Listening & watching: Sample presentations
Writing: Descriptive narratives
Module 6 Grammar: Tense revision; conditional sentences
Vocabulary: Topic vocabulary
Speaking: Oral presentations by the students; questions and answers about the topic exposed.
Writing: Formal letters to apply for a job. CV writing
Module 7 Grammar: Modal verbs; connectors and discourse markers.
Vocabulary: Topic vocabulary for giving opinions and advice; prohibiting; talking about possibilities
Speaking and Listening: Oral presentations by students followed by questions and answers about the topic
Writing: Describing a person

Module 8 Grammar: Reported speech; prepositions; verbs and adjectives followed by preposition; phrasal verbs (cont.)
Vocabulary: Giving directions; technological inventions
Speaking and Listening: Oral presentations by the students followed by questions and answers about the topic.
Writing: How to write narrative; writing a fictional story
Module 9 Grammar: Relative sentences, phrasal verbs (cont.); general revision
Speaking & Listening: Oral presentations by the students followed by questions and answers about the topic
Writing: Academic writing; how to write an assignment

Atenció personalitzada
Descripció
L'atenció personalitzada es durà a terme principalment a les hores de visita de la professora en el seu despatx. Es recomana a l'alumne venir a consultar qualsevol dubte que no ha pogut o volgut aclarir en l'aula per diferents motius: enfermetat o altres motius pels que ha hagut de faltar a classe. Problemes de nivel: necessitat de exercicis adicionals etc. Una dificultat específica com pot ser: pronunciació, dificultat per redactar, ansietat a l'hora de fer una presentació.

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La presentació oral és obligatoria. De les redaccions cal haver presentat el 80% dins dels limits de temps establerts. Els apartats "Proves orals" i "Proves pràctiques" es refereixen a activitats dutes a terme a classe i no son imprescendibles per poder aprovar l'assignatura. La presentació oral i l'entrega del 80% dels redaccions es també requisit obligatori per poder-se presentar a l'exàmen de recuperació a juny.


Fonts d'informació
Bàsica , , ,

Useful Web-pages:

www.edufind.com

www.agendaweb.org

www.Idoceonline.com

www.yourdictionary.com

www.better-english.com/grammar

www.eflnet.com/grammar/articles2.php

http://en.wikipedia.org/wiki/city

www.racc.ac.uk

http://news.bbc.co.uk/hi/spanish/learn_english/default.stm

www.vaughanradio.com

http://e-poche.net/conversations

 

Complementària Murphy, R., English Grammar in Use (Intermediate) with Answers, 2004, Cambridge University Press
Summers, D. Ed., Longman Language Activator, 1994, Longman
Hashemi, L & Thomas, B., Grammar for First Certificate, 2003, Cambridge University Press


Additional material:

Photocopies provided by the teacher

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent