Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
Professionalitzador |
|
Recerca |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
Objectius |
Competències |
Aplicar les principals tècniques utilitzades en el desenvolupament i gestió d’un procés des del punt de vista de millora ambiental.
|
|
|
|
Dissenyar solucions de diferents casos pràctics. |
|
|
|
Realitzar un treball en equip, guiat per professors especialistes.
|
|
|
|
Preparar la informació necessària per la definició, disseny bàsic, valoració i planificació d’un projecte concret.
|
|
|
|
Presentar oralment els resultats.
|
|
|
|
Elaborar una memoria formal
|
|
|
|
Aplicar les principals tècniques utilitzades en el desenvolupament i gestió d’un procés des del punt de vista de millora ambiental.
|
|
|
|
Dissenyar solucions de diferents casos pràctics. |
|
|
|
Realitzar un treball en equip, guiat per professors especialistes.
|
|
|
|
Preparar la informació necessària per la definició, disseny bàsic, valoració i planificació d’un projecte concret.
|
|
|
|
Presentar oralment els resultats.
|
|
|
|
Elaborar una memoria formal
|
|
|
|
Tema |
Subtema |
1. |
- Entrega PFC.
|
2. |
- Desenvolupament PFC.
|
3. |
- Presentació PFC.
|
4. |
- Defensa PFC
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Treballs |
|
200 |
100 |
300 |
Seminaris |
|
10 |
10 |
20 |
Presentacions / exposicions |
|
17 |
17 |
34 |
|
Atenció personalitzada |
|
20 |
0 |
20 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. |
Treballs |
Es definirà un projecte per cada grup, s’assignarà un tutor a cada projecte. |
Seminaris |
Es recordaran les diferents tècniques aplicables mitjançant seminaris. Aquests seminaris estaran impartits per professionals especialistes en les diferents fases del projecte. Cada seminari tindrà aplicació en el treball final. |
Presentacions / exposicions |
Presentació de resultats. |
|
Descripció |
Per desenvolupar aquest tipus de Projecte Final, l’alumne s’integra en un grup de disseny sota la supervió directe d’un professor-tutor. La tutoria i el seguiment d’aquest alumne es fa de forma individual, personalitzada i de forma continua durant la realització del projecte. |
|
|
Descripció |
Pes |
Treballs |
Avaluació Continuada (20%):
L’alumne rep una atenció individual durant el seu treball i s’avalua el seu progrés durant el periode d’activitat.
Informe Previ (10%):
A l'inici del periode d’imparticio l’alumne realitza un treball de recerca bibliogràfica sobre el tema assignat el qual s’avalua.
Informe Final (50%):
Al final del periode es presentarà un informe escrit que conté un resum de la feina feta així com la presentacio de resultats i conclusions.
|
80% |
Presentacions / exposicions |
L’activitat duta a terme per part de l’alumne es resumeix en una presentació pública ja sigui en forma de pòster o de presentació oral.
|
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
BAASEL, W. D., Preliminary Chemical Engineering Plant Design, Van Nostrand Reinhold, 1990.
|
|
Complementària |
|
• BACKHURST, J. R.; HARKER, J. H. Process Plant Design. Heinemann, 1973.
• PETERS, M. S.; TIMMERHAUS, K. D. Plant Design and Economics for Chemical Engineers. 4a ed. McGraw-Hill Book Company, 1991.
• ULRICH, G. D. A Guide to Chemical Engineering Process Design and Economics. John Wiley & Sons, 1984.
• VALLE-RIESTRA, J. F. Project Evaluation in the Chemical Process Industries. McGraw-Hill Book Company, 1983. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|