IDENTIFYING DATA 2010_11
Subject (*) LLENGUA ANGLESA II Code 12254119
Study programme
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
Cycle 1r
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
6 Obligatòria Segon Segon
Modality and teaching language
Prerequisites 12254118 Llengua anglesa I
Department Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinator
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
E-mail cristobalesteban.scotttennent@ur
sara.miguel@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
Lecturers
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
MIGUEL GOMEZ, SARA
BARAN ., KATARZYNA
Web
General description and relevant information SI US PLAU CONSULTEU LA VERSIÓ ANGLESA (cliqueu sobre la pestanya corresponent)

Competències
Type A Code Competences Specific
 A1 Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Type B Code Competences Transversal
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A1 Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre l'anglès i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir
Valora la importància de la responsabilitat, l'organització, la disciplina i la consistència a l'hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries per al desenvolupament personal
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
Type B Code Learning outcomes
 B1 Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B5 Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
4 0 4
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
42 0 42
Treballs
0 60 60
Estudis previs
0 12 12
Resolució de problemes, exercicis
0 10 10
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
0 15 15
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves mixtes
5 0 5
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
Treballs
Estudis previs
Resolució de problemes, exercicis
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge

Atenció personalitzada
Description

Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
10%
Treballs
10%
Estudis previs
(see
"Mixed tests" below)
Resolució de problemes, exercicis
(see
first two items above)
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
30%
Proves mixtes
50%
Others  
 
Other comments and second exam session

Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press

Complementària

Recomanacions

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING II/12274110
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II/12274108

Subjects that it is recommended to have taken before
ANGLÈS I/12274002
ANGLÈS II/12274003
LLENGUA ANGLESA I/12274105
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.