DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA II Codi 12274106
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
Adreça electrònica cristobalesteban.scotttennent@ur
sara.miguel@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
Professors/es
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
MIGUEL GOMEZ, SARA
BARAN ., KATARZYNA
Web
Descripció general i informació rellevant SI US PLAU CONSULTEU LA VERSIÓ ANGLESA (cliqueu sobre la pestanya corresponent)

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A7 Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres.
 A8 Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament.
 A9 Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat.
 A10 Pronunciar la llengua anglesa de manera precisa i fluida a partir del coneixement en profunditat del sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb l'ortografia.
 A11 Utilitzar la pragmàtica de la comunicació en llengua anglesa i introduir aspectes culturals dels països de parla anglesa en l'expressió oral i escrita en anglès.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
 B3 Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A7 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
 A8 Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa
 A9 Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
 A10 Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa
 A11 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
 B3 Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A7
A8
B1
B2
4 0 4
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
A8
A9
B5
42 0 42
Treballs
A8
B1
B4
0 60 60
Estudis previs
A8
B1
0 12 12
Resolució de problemes, exercicis
A8
B1
B3
B4
B5
0 10 10
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A8
B1
B4
0 15 15
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves mixtes
A8
5 0 5
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
Treballs
Estudis previs
Resolució de problemes, exercicis
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
A8
A9
B5
10%
Treballs
A8
B1
B4
10%
Estudis previs
A8
B1
(see
"Mixed tests" below)
Resolució de problemes, exercicis
A8
B1
B3
B4
B5
(see
first two items above)
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A8
B1
B4
30%
Proves mixtes
A8
50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press

Complementària

Recomanacions

Assignatures que es recomana cursar simultàniament
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING II/12274110
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II/12274108

Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12274002
ANGLÈS II/12274003
LLENGUA ANGLESA I/12274105
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent