Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A7 |
Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. |
| A9 |
Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. |
| A11 |
Utilitzar la pragmàtica de la comunicació en llengua anglesa i introduir aspectes culturals dels països de parla anglesa en l'expressió oral i escrita en anglès. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A7 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
| | A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
| | A11 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
| | B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
| | B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
| | B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Listening Strategies |
Top-down strategies: listening for the main idea, predicting, drawing inferences, summarizing. |
Extracting content from audio/video sources. |
Classification of texts type: Dialogue, conversation, narrative, story, discussion.
Identifying key information.
Obtaining infornation. |
Oral communication techniques |
Interpersonal ang group communication: contexts of work, family and society. |
Fluency versus Accuracy |
|
An introduction to the sounds of English:vowels and consonants. |
|
Basic principles of phonetic transcription. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
20 |
34 |
54 |
Sessió Magistral |
|
8 |
20 |
28 |
Pràctiques a través de TIC |
|
11 |
50 |
61 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
0 |
5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Key issues in oral skills. Speaking and Listening. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Students will have to hand in/perform several individual-group-work activities prepared in class. These activities will conform part of the final grade of the subject. |
Sessió Magistral |
Students will have to read and prepare in advance the different texts that will serve as the text for the course. Most of these readings are journal articles or book chapters on the specific topics. These articles and chapters will then be explained in class.
|
Pràctiques a través de TIC |
Students will have to hand in several on-line activities based on the different topics studied in class. These activities will conform part of the final grade of the subject.
|
Descripció |
Since the subject is based on the continuous assessment, the students are required to hand in several different tasks, which have to be supervised by the teacher before they are finally handed in. The students will be also required to perform oral presentations in class. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Continuous assessment: The students will be asked to perform in class some oral activities which, toghether with the tasks sent to Moodle, will conform the final mark of the subject. |
100% |
Pràctiques a través de TIC |
|
Continuous assessment: After each content unit, the students will be asked to send to Moodle some tasks which, toghether with the activities done in class, will conform the final mark of the subject. |
100% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Continuous assessment: The students will be asked to perform some pieces of oral work which, toghether with the tasks sent to Moodle, will conform the final mark of the subject. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|