Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A7 |
Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. |
| A9 |
Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. |
| A11 |
Utilitzar la pragmàtica de la comunicació en llengua anglesa i introduir aspectes culturals dels països de parla anglesa en l'expressió oral i escrita en anglès. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A7 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
| | A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
| | A11 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
| | B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
| | B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
| | B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Register and style |
• Speech and writing
• Coherence: Understanding the function of different parts of the text
• Word choice: False friends
|
Narrative |
• First-person:
o Diary
o Autobiography
o Personal experience
• Third-person:
o Biography
o Story
|
Description |
• Describing processes and procedures
|
Argumentation |
• Expressing your opinion.
• Showing your attitude
• The language of argument
|
Exposition |
• News report
• Articles
|
Instructions |
|
Letters |
o Asking for/giving advice
|
Academic writing |
• Levels of formality
• The grammar of academic discourse.
• Styles of academic writing
• Stylistic conventions for academic writing
• Definition, vocabulary and academic clarity
• The language of comparison and contrast
• Referencing
• Plagiarism and how to avoid it
|
Reading critically |
• Understanding the text structure
• Coherence
• Understanding the function of different parts of the text
• Distinguishing between facts and opinion
• Reading to find support for main ideas
• Thinking critically about the topic
|
Reading texts |
• Journalistic articles
• Fiction
• Non-fiction
• Academic paper
• Instructions
• Letters
• Advertisements
• Legal documents
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
Sessió Magistral |
|
15 |
15 |
30 |
Seminaris |
|
14 |
14 |
28 |
Fòrums de discussió |
|
0.5 |
1 |
1.5 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
24.5 |
45 |
69.5 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
1 |
1.5 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
3 |
4 |
Proves pràctiques |
|
4 |
10 |
14 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
• Introduction to the course: objectives, syllabus, methodology and assessment.
• Following up ‘Destresses Comunicatives: Reading and Writing I’, introductory activities that help students to acknowledge what they have already learnt and establish a starting point for this course will be carried out.
|
Sessió Magistral |
Lecture-type sessions. Interactive lectures that will allow students to participate. |
Seminaris |
Following up the more theoretical lectures, seminars will provide an opportunity for a more specific and practical discussion. Practice giving as well as receiving feedback. |
Fòrums de discussió |
Forums may be used as an example of student participation. |
Resolució de problemes, exercicis |
Following the syllabus, corrections of a diversity of exercises related to writing and reading. |
Descripció |
• I will be available to students during my office hours and other times can be arranged if required. I can also be contacted for consultation via e-mail.
• Support provided in class in relation to any questions or concerns that students may have about the course. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
Class attendance and participation are required. |
+/- 5 % |
Resolució de problemes, exercicis |
|
Class attendance and participation are required. Lectures and seminars will be closely coordinated and students will be expected to complete the assigned reading and any other activities before the seminar. Students may be asked to hand in the written work required for a seminar. The quality of the work produced will be taken into account. |
+/- 15% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Short questions aimed at testing theoretical aspects of the syllabus |
+/- 15 % |
Proves pràctiques |
|
• Written assignments (compositions) to take place both in class and outside of class
• In-class exercises related to reading and writing.
|
+/- 40%
+/- 25% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
The characteristics of the second sitting will be explained in class. |
Bàsica |
, , ,
|
A complete bibliography will be available via moodle before the start of the course ESSENTIAL READING - Course materials compiled by the lecturer. RECOMMENDED READING
Dictionaries - Diccionario Electrónico Casio: Gran Diccionario Oxford Español-Inglés/Inglés-Español; Oxford Advanced Learner's Dictionary; New Oxford Thesaurus of English. Oxford: Oxford University Press. Writing Books - Evans, V. (2000). Successful Writing: Intermediate. Newbury, Berkshire, UK: Express Publishing. - Evans, V. (2000). Successful Writing: Upper-Intermediate (New Ed.). Newbury, Berkshire, UK: Express Publishing. - Jordan, R.R. (1992).Academic Writing Course (New ed). Walton-on-Thames, Surrey: Thomas Nelson and Sons - Mott, B. L., & García Fernández, M. P. (1985). La Composición Escrita en Inglés: Método y Ejercicios Gramaticales. Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona. Reading Books - Fairbairn, Gavin and Susan Fairbairn (2001). Reading at university : a
guide for students. Buckingham: Open University Press. |
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II/12274108 | LLENGUA ANGLESA II/12274106 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING I/12274107 | DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING I/12274109 | LLENGUA ANGLESA I/12274105 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|