Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
Recerca |
|
AR1 |
Conèixer els processos de disseny, fabricació i verificació de sistemes microelectrònics en general i sistemes MEMS o amb sensors en particular. |
|
AR2 |
Entendre les especificacions d'un sistema electrònic amb dispositius semiconductors, sensosr i/o MEMS. |
|
AR3 |
Aplicar les tècniques bàsiques de modelització de circuits electrònics de potència. |
|
AR4 |
Avaluar diferents alternatives d'implementació d'un sistema MEMS i escollir-ne la més apropiada en funció de les especificacions del problema. |
|
AR5 |
Utilitzar eficaçment eines de simulació de circuits i de simulació de sistemes dinàmics. |
|
AR6 |
Dissenyar i implementar microsistemes que compleixin unes especificacions prefixades. |
|
AR7 |
Dissenyar controladors per a sistemes electrònics de conversió de potencia fent servir tècniques clàssiques. |
|
AR8 |
Conèixer els dispositius i circuits electrònics bàsics de tractament i conversió d'energia elèctrica. |
|
AR9 |
Planificar i realitzar la caracterització d'un sistema MEMS. |
|
AR10 |
Validar les especificacions d'un sistema MEMS. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC10 |
Lideratge |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC12 |
Asertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre |
|
BC14 |
Planificació i organització |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
|
Selecció de posició de pràctiques |
|
0 |
0 |
0 |
Estada / execució de pràctiques |
|
0 |
0 |
0 |
Treballs de pràctiques externes |
|
0 |
610 |
610 |
Relació amb el tutor de pràctiques intern |
|
60 |
0 |
60 |
Relació amb el tutor de pràctiques extern |
|
60 |
0 |
60 |
Mecanismes de coordinació i seguiment |
|
0 |
0 |
0 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
19 |
20 |
|
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |