DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) COMUNICACIÓ DE CRISI I DE RISC Codi 12111213
Ensenyament
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 3 3 Optativa Segon
Modalitat i llengua d'impartició
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
Adreça electrònica nani.rodriguez@urv.cat
Professors/es
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
Web
Descripció general i informació rellevant
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudis que estàs cursant, en aquesta assignatura es realitza a través de tutoria (excepte en els estudis de l'ETSE). Per a més informació cal consultar l'horari d'atenció personalitzada del professor.

Continguts
Tema Subtema
1. Presentació de l’assignatura
2. La comunicació: un actiu a gestionar
3. La crisi
4. Gestió de crisi .Comunicació de crisi
5.- La societat del risc
6.- La comunicació de risc, oportunitats i participació.
7. La comunicació estratègica, modeladora de comportaments socials.

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

S'avaluarà la teoria amb una prova final, que equivaldrà al 40% de la qualificació final de l'assignatura. El 60% restant correspondrà a la pràctica, que s'avaluarà de manera continuada.


Fonts d'informació
Bàsica

Beck, Ulrich: La sociedad del riesgo. Barcelona: Paidós.

Fita, Jaume (2000):Comunicación en programas de crisis. Madrid: Gestión 2000.

Kotter, Philip i Roberto Eduardo (1992): Marketing social. Estrategias para cambiar la conducta pública. Madrid: Díaz de Santos.

Lopez-Cerezo, José A. i José Luis Lujan: Ciencia y politica del riesgo. Madrid: Alianza.

Ramírez, Txema: Gabinetes de comunicación. Barcelona: Bosch.

Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent