DATOS IDENTIFICATIVOS 2011_12
Asignatura (*) LLENGUA ANGLESA II Código 12141004
Titulación
Filologia Anglesa (2001)
Ciclo 1r
Descriptores Cr.totales Cr.Teoría Cr.Prácticos Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
12 3 9 Troncal Segon Segon
Modalidad y lengua de impartición
Departamento Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
MIGUEL GOMEZ, SARA
Correo-e 0
sara.miguel@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
Profesores/as
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
MIGUEL GOMEZ, SARA
BARAN ., KATARZYNA
Web
Descripción general e información relevante As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).

Competències
Código  
A1 Conèixer la llengua anglesa i la literatura en anglès en profunditat
A4 Conèixer l'estructura de la llengua anglesa
A7 Conèixer els mecanismes orals i escrits de la llengua anglesa
A9 Conèixer les bases de la lingüística teòrica
A11 Conèixer les bases de la comunicació humana
A14 Saber analitzar textos orals i escrits des del punt de vista lingüístic, sociològic i literari
B1 Aprendre a aprendre
B2 Resoldre problemes de forma efectiva
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa
B5 Treballar de forma col·laborativa
B9 Planificació i organització
B11 Motivació per la qualitat
B12 Presa de desicions
B13 Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions
C1 Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC

Objectius d'aprenentatge
Objetivos Competencias
To improve one's own linguistic competence. A1
A4
A7
A9
A11
A14
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
B13
C1
C2
To review, study and practice some of the 'traditional' grammar structures of the English language. A1
A4
A7
C1
C2
To study and practice some 'new' grammar structures of the Engllish language. A1
A4
A7
A9
C1
C2
To practice one's own writing and speaking skills for real communicative purposes. A1
A4
A7
A11
B1
B2
B3
B4
B11
B12
B13
C1
C2
To analyze one's own and others' written and oral productions. A1
A4
A7
A11
A14
B1
B2
B3
B4
B5
B11
B12
B13
C1
C2
To acquaint oneself with the most common errors made by native speakers of Spanish and/or Catalan when writing and speaking in English in order to be able to identify and correct them. A1
A4
A7
A11
A14
B1
B2
B3
B4
B11
B12
B13
C1
C2
To use the new technologies to acquire knowledge, carry out tasks, solve problems and improve aspects related to one's own English language learning process. A1
A4
A7
A9
A11
A14
B1
B2
B3
B4
C1
C2
To value the importance of responsibility, self-organization, self-discipline and consistency when carrying out individual and group work as necessary qualities for personal development. B4
B5
B9
B11
B12
B13

Continguts
tema Subtema
As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).

Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase Horas fuera de clase (**) Horas totales
Activitats Introductòries
2 0 2
 
Estudis previs
0 48 48
Resolució de problemes, exercicis
70 70 140
Sessió Magistral
28 0 28
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
0 70 70
 
Atenció personalitzada
4 0 4
 
Proves pràctiques
6 0 6
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologies
Metodologías
  descripción
Activitats Introductòries - Course presentation: rationale, objectives, contents, methodology, course planning, assessment, bibliography
- Instructions to carry out exercices, tasks and assignments
Estudis previs - Readings related to course contents
Resolució de problemes, exercicis - Exercises of a wide range of types directly related to theoretical course contents, designed to provide extra practice for students to understand and assimilate course contents: translation, sentence transformations, error identification and correction, syntactic analysis, etc.
Sessió Magistral -Lectures related to course content.
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge As per Llengua Anglesa 1 and 2 (Grau)

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
descripción
- Individual - Doubt-solving - Feedback - Work and exam revision - Check on students' progress - Advice on remedial work

Avaluació
  descripción Peso
Resolució de problemes, exercicis As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau). 18%
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau). 27%
Proves pràctiques As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau). 55%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).


Fonts d'informació

Bàsica

As per Llengua Anglesa 1 and Llengua Anglesa 2 (Grau).

Complementària

 

Recomanacions

Asignaturas que continúan el temario
GRAMÀTICA ANGLESA I/12142016
GRAMÀTICA ANGLESA II/12142017

Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente
EL SISTEMA DE SONS DE LA LLENGUA ANGLESA I/12141102
EL SISTEMA DE SONS DE LA LLENGUA ANGLESA II/12141103
TÈCNIQUES DE REDACCIÓ EN LLENGUA ANGLESA/12141201

Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente
LLENGUA ANGLESA I/12141003
INTRODUCCIÓ A L'ANGLÈS ORAL I ESCRIT/12141101
 
Otros comentarios
THIS COURSE IS HENCEFORTH ADAPTED TO LLENGUA ANGLESA 1 & 2 (GRAU)
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.