Codi |
|
A4 |
Conèixer l'estructura de la llengua anglesa |
A5 |
Conèixer la realitat lingüística i literària anglofona |
A7 |
Conèixer els mecanismes orals i escrits de la llengua anglesa |
A8 |
Conèixer la didàctica de la llengua anglesa i la literatura en anglès |
A13 |
Conèixer la realitat lingüística i cultural de l'entorn europeu |
A14 |
Saber analitzar textos orals i escrits des del punt de vista lingüístic, sociològic i literari |
A15 |
Poder formar-se una opinió crítica sobre un text |
A16 |
Saber expressar una opinió amb claredat i concisió sobre un text oral o escrit |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |
Objectius |
Competències |
Students will learn the main literary techniques concerning the art of fiction and will therefore be able to analyse short stories and novels from a critical standpoint. |
A4 A5 A7 A8 A13 A14 A15 A16
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5
|
Tema |
Subtema |
1. General Concepts |
Work
Author
Reader
Narrator
Characters
Plot
Setting
Point of view
|
2. Fiction (length) |
Short story
Novella
Novelette
Novel |
3. Fiction (genres & subgenres) |
Realism
Fantasy
Science fiction
Romance
Gothic
Western
etc. |
Analysing short stories |
Structure
Meaning |
Analysing a novel |
Structure
Meaning |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
4 |
6 |
|
Sessió Magistral |
|
30 |
30 |
60 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
2 |
24 |
26 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
2 |
4 |
|
Proves de desenvolupament |
|
6 |
48 |
54 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Preliminary concepts and readings will be given to present the basic literary constituents that conform a piece of fiction. these lectures will be followed by class discussions. |
Sessió Magistral |
Lectures will introduce the basic concepts related to fiction. They may also highlight important elements in the short stories and the novel to be discussed in class |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Students will answer short essay questions about the short stories and the novel to be discussed in class. These questions may be oral or written |
|
Descripció |
Students are welcome to use the teacher's office hours to become acquainted with the basic structure and contents of the course, and to further practice their communication skills in English. |
|
|
Descripció |
Pes |
Sessió Magistral |
Class attendance at each session is expected since active participation is essential to the course requirements |
20
|
Proves de desenvolupament |
There will be several partial tests throughout the course. The "final" exam will only account for 50% of the final grade, so students are expected to fulfill all the other requierements in order to pass the course |
30
|
Altres |
There will be a "final" exam. Notice it will only account for 50% of the final grade |
50 |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Class participation is essential. Reading is a fundamental element in this course, so students are expected to do all their readings punctually, and to be prepared to answer questions about them in class. Students will be informed about the characteristics of the second sitting in due course. |
Bàsica |
Martin Montgomery, Alan Durant, Sara Mills, and Nigel Fabb, Ways of Reading: Advanced Reading Skills for Students of English Literature, Routledge, 2000
|
Orwell, George. Animal Farm (any edition)
A photocopiable anthology of reading materials
|
Complementària |
C. Belsey, Critical Practice, Routledge, 2000
Carter and Simpson, Language, Discourse and Literature, Routledge, 1989
Using English, Robinson, P.C., Oxford, 1985
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|