Codi |
|
A4 |
Conèixer l'estructura de la llengua anglesa |
A9 |
Conèixer les bases de la lingüística teòrica |
A18 |
Saber cercar la informació de fonts filològiques, terminològiques, lexicogràfiques en paper o a la xarxa. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B9 |
Planificació i organització |
B11 |
Motivació per la qualitat |
B12 |
Presa de desicions |
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
Objectius |
Competències |
This course is intended to offer a deep insight into some structural and functional complexities of English, at the level of the phrase, the clause and the sentence. The course will focus on the complexities of the English noun phrase and other complex structures - subordination and topicalization processes - from a theoretical and practical perspective. |
A4 A9 A18
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12
|
C1 C2
|
Tema |
Subtema |
Revision and development of basic concepts |
*Grammar
*Syntax
*Form and function
*Phrase structure
*Ambiguity |
The English NP: Main patterns |
*Determiners and quantifiers
*Pronouns
*Modification |
Embedded clauses |
*Nominal clauses
*Adverbial clauses
*Comparative structures |
Complex structures |
*Focus and theme
*Inversion
*Extraposition
*Clefts
*Pseudo-clefts
*Existentials |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
4 |
6 |
|
Sessió Magistral |
|
15 |
30 |
45 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
36 |
39 |
Seminaris |
|
15 |
30 |
45 |
Treballs |
|
1 |
12 |
13 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
The first few classes will be devoted to a review of basic concepts. |
Sessió Magistral |
The lecture-based classes will describe some of the complexities of the English language. Students will be expected to read assigned material before class. There will be a final exam at the end of the term. |
Presentacions / exposicions |
Students will describe, study and analyze some grammatical structure. Details will be given on the first day of classes. |
Seminaris |
The seminars will be based on the discussion and analysis of assigned material. Students will be expected to read assigned material and prepare exercises at home prior to class time. |
Treballs |
There will be a final written assignment at the end of the term. Details will be given on the first day of classes. |
|
Treballs |
Presentacions / exposicions |
Atenció personalitzada |
|
Descripció |
I will be in my office for personal consultation at established office hours. I will also be available for consultation via e-mail. |
|
|
Descripció |
Pes |
Activitats Introductòries |
There will be a number of written assignments. Details will be given on the first day of classes. |
10% |
Sessió Magistral |
There will be a number of tests. Details will be given on the first day of classes. |
20% |
Presentacions / exposicions |
Class presentations will be graded according to a number of points. Details will be given on the first day of classes. |
10% |
Seminaris |
An end-of-term exam. |
40% |
Treballs |
A written assignment based on your class presentation. Details will be given on the first day of classes. |
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
If you do not have all the 5 necessary grades, you will have to take a final exam worth 100%. |
Bàsica |
Wardhaugh, R., Understanding English Grammar, , Blackwell
Huddleston, R. and G. Pullum, The Cambridge Grammar of the English Language, , Longman
Greenbaum, S. and R. Quirk, A Student's Grammar of the English Language, , Longman
Baker, C.L., English Syntax, , The MIT Press
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|