Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A7 |
Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. |
| A8 |
Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament. |
| A9 |
Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. |
| A10 |
Pronunciar la llengua anglesa de manera precisa i fluida a partir del coneixement en profunditat del sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb l'ortografia. |
| A11 |
Utilitzar la pragmàtica de la comunicació en llengua anglesa i introduir aspectes culturals dels països de parla anglesa en l'expressió oral i escrita en anglès. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A7 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
| | A8 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa
| | A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
| | A10 |
Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa
| | A11 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
| | B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
| | B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
| | B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Tense and aspect. Future time. |
Reference to past and present time. Additional semantic implications of tense and aspect. Reference to future time. Semantic nuances of each form. |
Passive voice. Interrogative forms. |
Passive infinitive, double object passives, pseudo-passive constructions. ‘Wh’ questions, subject/object questions, embedded questions, negative questions, question tags. |
Reporting. |
Tense and mood in reported speech. Reporting offers, orders, suggestions, intentions, etc. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
10 |
0 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
40 |
0 |
40 |
Estudis previs |
|
0 |
15 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
40 |
40 |
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
0 |
38 |
38 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation (aims, content, learning methods, assessment). |
Sessió Magistral |
Presentation and explanation (for each new item) of course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects. |
Estudis previs |
Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures. |
Resolució de problemes, exercicis |
Additional exercises designed to check student's current knowledge and command of each new topic, and detect any areas which may require special attention. |
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge |
Portfolio to be submitted as required by course instructors, containing all coursework (as well as the corresponding corrections and annotations), plus a detailed final self-assessment report. |
Descripció |
Reviews of portfolios or tests.
Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Regular active oral participation in class sessions.
Correct, punctual and complete processing of exercises. |
9% |
Resolució de problemes, exercicis |
|
Correct, punctual and complete processing of exercises done out of class. |
9% |
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
Full completion of coursework. Regular and appropriate use of self-corrections, together with annotations, explanations, etc. Evidence of self-learning initiatives. Quality of Final Reports. |
27% |
Proves mixtes |
|
Written tests (85% practical, 15% theory) closely based on course content. |
55% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Segona Convocatòria will consist of a written test which will include questions and exercises on all the topics covered in the course (all of which must be answered by every student). The marks for "Problem solving and (class) exercises", and "Portfolios/Learning folder" above (as well as their overall relative value) will be maintained for Segona Convoc. whenever this proves favourable. |
Bàsica |
Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press
|
The above two items are indispensable course material for both English Language 1 and 2. In both cases, students should acquire them with answers, and in the first case, with CD-Rom. |
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
LLENGUA ANGLESA II/12274106 |
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING I/12274107 | DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING I/12274109 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ANGLÈS I/12274002 | ANGLÈS II/12274003 |
|
|
Altres comentaris |
The course requires a high degree of student involvement and participation. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|