Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A7 |
Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. |
| A9 |
Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. |
| A11 |
Utilitzar la pragmàtica de la comunicació en llengua anglesa i introduir aspectes culturals dels països de parla anglesa en l'expressió oral i escrita en anglès. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A7 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
| | A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
| | A11 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
| | B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
| | B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
| | B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
-BASIC READING AND WRITING TECHNIQUES |
-Preliminary work on three key areas of writing skills: style and register (construction of sentences & paragraphs), cohesion, and punctuation.
- Creative writing as applied to text type writing, to journal writing, etc.
|
-DESCRIPTIVE TEXTS I:
Making descriptions interesting.
Describing pictures, objects, products, people, places.
- TEXT TYPES
-NARRATIVE TEXTS I
Narrative and connecting words.
Biographical narratives.
Newspaper stories.
Eye-witness and narrative reports.
-LETTERS I
Informal letters: technical matters (layout), diplomacy and tact.
Formal letters.
-LITERARY TEXTS: sketches, dialogues and plays. A personal journal.
-TEXT COMMENTARIES: at the different levels of language if there is time.
|
- Reading techniques for all the texts: How to read a text.
Understanding the text as a whole.
Skimming for main ideas.
Scanning and retrieving specific information.
Identifying information to perform a task.
Dealing with difficult vocabulary.
Understanding complicated sentences.
Writer's intention; use of language.
Interpreting.
Understanding the principles of grammar.
-Recognizing and producing the conventions of each text type in a creative way. Learning about text types through imitation.
-Writing techniques /
Produce paragraphs
Produce descriptive and narrative texts, letters, summaries, journal writing etc.
Apply the principles of grammar: tenses, question formation, reported speeach, modal verbs.
Correct errors and make improvements. |
|
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
8 |
8 |
16 |
Seminaris |
|
36 |
72 |
108 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves pràctiques |
|
8 |
16 |
24 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Each class will start with the theoretical and practical principles / guidelines to prepare students for the requirements of the various and diverse texts. |
Sessió Magistral |
The lectures focus on the ability to use language in order to communicate; they pay special attention to key areas of writing skills like style and register, cohesion and punctuation. The other topics of the syllabus are also explained. Different text types will be dealt with, as well as introducing activities for creative writing. |
Seminaris |
The texts provided are drawn from a wide range of sources, including newspapers, general interest magazines, leaflets, guides, literary materials, etc., in order to familiarise students with the different text types and forms (descriptive, narrative, literary, etc.)
The seminars will focus on the application of effective reading and writing techniques necessary to develop the skills needed by students to tackle the range of tasks required at an advanced level.
|
Descripció |
Students are welcome to use the teacher's office hours for personal consultation or to become acquanted with the basic structure and contents of the course, and to further practise their communication skills in English. I will also be available for consultation, etc. via e-mail.
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Seminaris |
|
There will be a series of texts for which the student will have to produce paragraphs for open-ended questions, or write summaries. There will also be multiple choice tests. 2 samples of this kind of exercises will be evaluated by the teacher; the rest will be corrected in class with the participation and discussion of the group of students.
-Students will also autocorrect / evaluate their own activities.
In general, questions, tasks and activities are designed to demonstrate the following priorities:
-that students can form an overall impression of the text;
-they can retrieve specific information, interpret it, use it and explain small pieces of grammar.
Class attendance at each session is expected, and active participation is essential. |
40% |
Proves pràctiques |
|
Throughout the course there will be four written assignments:
-one descriptive essay that can be of a person, a place, an object or a picture.
-one narrative story
-a sketch (play) or else another text type dealt with in class.
-a journal
In the process of marking and grading the teacher will take into account the following:
-mistakes (how many and what kind)
-successful task achievement
-accuracy
-cohesion & coherence
-content & register
-organization
-use of computer editing tools. |
60% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
- A photocopiable anthology of reading materials.
-A monolingual dictionary. |
Complementària |
|
Monolingual dictionaries:
-The New Oxford English Dictionary
-Cambridge Advanced Learner's Dictionary. Cambridge: Cambridge University Press, 2003.
-Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners. (4th Ed.). Glasgow: HarperCollins, 2001.
Useful Usage Books:
-Swan, M. Practical English Usage. Oxford: Oxford Univ. Press, 2005.
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|