Type A
|
Code |
Competences Specific | | A12 |
Conèixer la varietat lingüística, literària i cultural anglòfona. |
| A13 |
Conèixer i aplicar les bases de la teoria de la literatura i de les teories estètiques. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
| B9 |
Tenir capacitat de planificació i organització |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A12 |
Coneix les principals tècniques literàries dins de la ficció, el teatre, la poesia i el cinema
Millora les capacitats de lectura i escriptura
| | A13 |
Coneix les principals tècniques literàries de la ficció, el teatre, la poesia i el cinema
Adquireix les eines necessàries per analitzar i avaluar obres literàries i cinematogràfiques des d'un punt de vista crític
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1 |
Comprèn els elements que composen una disciplina
| | B2 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema i no quedar-se amb els símptomes
| | B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
| | B5 |
Identifica els objectius col•lectius del grup amb els seus propis
| | B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
| | B9 |
Té capacitat de planificació i organització
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
|
Topic |
Sub-topic |
The Nature of Theatre |
Drama
Performance
Audience
|
The Script |
Reading a Play
Watching a Play
Plot
Characterization
Thought
Music
Spectacle |
William Shakespeare: MacBeth |
The Elizabethan Play House
The Representation of Power
Plot
Charcters
Theme |
Harold Pinter: The Birthday Party |
The Contemporary Scene in UK
Reaslism and Absurdity
Plot
Character
Theme |
Tennessee Williams: A Street Car Named Desire |
Contemporary American Thatre
Character
Plot
Theme |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
26 |
53 |
79 |
Sessió Magistral |
|
25 |
25 |
50 |
Treballs |
|
1 |
6 |
7 |
Seminaris |
|
1 |
6 |
7 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
4 |
6 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
A session at least will be devoted to explain the aim of the course, objectives, methodology, etc. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
To focus on specific topics and how to develop them. |
Sessió Magistral |
To provide general and specific information. |
Treballs |
To narrow down topics and write about them. |
Seminaris |
To focus on subtopics and how to present them. |
Description |
There will be office hours. Students should take benefit of them in order to ask questions, querries, discuss details of the syllabus and content of the course. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Exercises to be written in class |
60% |
Sessió Magistral |
|
Class attendance and participation |
10% |
Treballs |
|
Assignments |
30% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
The students who do not fulfil the requirements of the continuous assessment wil have a scheduled second chance. This will consist of twenty questions about any aspects we dealt with in class (identification of titles, names, characters, short definition of concepts, short analysis of excerpts from the plays and texts read in class, etc.) |
Bàsica |
David Herman, The Cambridge Companion To Narrative, 2000, The Cambridge University Press
|
|
Complementària |
|
|
Subjects that continue the syllabus |
INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA ANGLESA/12274121 |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|