DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) ÚLTIMES TENDÈNCIES EN COMUNICACIÓ POLÍTICA, INSTITUCIONAL I CORPORATIVA Codi 12725110
Ensenyament
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
CAPRIOTTI PERI, VICENTE-PAUL
Adreça electrònica paul.capriotti@urv.cat
Professors/es
CAPRIOTTI PERI, VICENTE-PAUL
Web
Descripció general i informació rellevant Asignatura compuesta de diversos seminarios especializados donde se tratarán distintos temas profesionales, académicos y de investigación, impartidos por profesores invitados, nacionales y extranjeros.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC2 Identificar, analitzar i interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius de partits polítics, empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc
  Professionalitzador
  Recerca
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC3 Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació.
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC3 Gestionar la informació i el coneixement.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Reflexionar sobre los últimos avances de investigación y/o temáticas de actualidad vinculadas a la comunicación estratégica en empresas, instituciones y organizaciones. AC2
Conocer casos y situaciones específicas de comunicación política, institucional y corporativa. AC2
Conocer y ejercitar la forma de implementar, a nivel profesional y académico, los diferentes aspectos tratados en la asignatura. BC3
CC3

Continguts
Tema Subtema
ÚLTIMOS AVANCES EN COMUNICACIÓN ESTRATÉGICA 1. Comunicación Estratégica
2. Reputación
3. Medios de Comunicación
4. Internet y Web 2.0
5. Responsabilidad Corporativa

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
 
Seminaris
25 45 70
 
Atenció personalitzada
3 0 3
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentación de las diferentes actividades a realizar en cada uno de los seminarios.
Seminaris Realización de diversos seminarios específicos sobre las distintas temáticas de actualidad en comunicación estratégica, impartidos por invitados nacionales e internacionales.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció
Las tutorías para solucionar dudas sobre la asignatura se realizarán con el coordinador de la asignatura (Dr. Capriotti). Para cada seminario se establecerá el horario de tutoría.

Avaluació
  Descripció Pes
Seminaris Se realizarán ejercicios prácticos en cada uno de los seminarios. La asistencia es obligatoria a TODAS las sesiones en las que se realicen ejercicios prácticos.
También se deberá presentar un informe de cada uno de los seminarios.
Ejercicios (80%)

Informes (10%)
Altres

La asistencia será obligatoria al 80% de cada uno de los seminarios.

10 %
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Cada profesor invitado difundirá una bibliografía específica sobre la temática a tratar en cada seminario.

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent