Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Conèixer els conceptes teòrics i metodològics relacionats amb la comunicació estratègica per a partits polítics, empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc, tant per a la seva aplicació professional com de recerca |
|
AC2 |
Identificar, analitzar i interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius de partits polítics, empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc |
|
AC3 |
Comprendre, analitzar i avaluar l'impacte de les tecnologies de la informació i de la comunicació, així com de les innovacions tecnològiques, en la societat del risc, i la seva relació i aplicació en l’àmbit estratègic en la comunicació política, institucional i corporativa |
|
AC4 |
Diagnosticar i intervenir en les problemàtiques de la comunicació de risc i de crisi i dominar els processos, les tècniques i els instruments per a la seva anàlisi, gestió i avaluació en les organitzacions, empreses i institucions |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
Crear i desenvolupar missatges de caràcter persuasiu que siguin eficaços, correctes i atractius per als diferents tipus d'empreses, institucions, organitzacions o partits polítics, així com dominar els conceptes i les tècniques de planificació estratègica de comunicació en entorns canviants |
|
Recerca |
|
AR1 |
Desenvolupar treballs de recerca d'alt nivell i exigència, dominant el llenguatge i la metodologia que s'utilitza per produir científicament |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de la comunicació política, institucional i corporativa |
|
BC3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
|
BC4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC5 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com ciutadà/na i com professional (Ciutadania) |
|
CC6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional que es planteja a la universitat (Orientació professional) |
Objectius |
Competències |
Desarrollar un Proyecto de Investigación propio, ya sea a nivel académico/investigación o a nivel profesional (dependiendo de la orientación elegida). |
AC1 AC2 AC3 AC4 AP1 AR1
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC6
|
CC1 CC3 CC4 CC5 CC6
|
Tema |
Subtema |
TRABAJO DE FIN DE MASTER |
a) Planteamiento de un boceto inicial de TFM
b) Elaboración del TFM |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Treballs |
|
0 |
315 |
315 |
|
Atenció personalitzada |
|
59 |
0 |
59 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Explicación de las características y sistema de realización del TFM |
Treballs |
Realización del TFM por parte del estudiante, con el apoyo y la guía de su tutor. |
|
Descripció |
Cada estudiante tendrá un tutor propio para la realización de su TFM, quien lo guiará en la realización del mismo. Cada estudiante deberá acordar con su tutor las horas de tutoría.
También se realizarán algunas sesiones grupales para explicar los aspectos claves para el desarrollo del TFM |
|
|
Descripció |
Pes |
Treballs |
Se deberá presentar el TFM en la fechas establecidas por la Facultad, con el OK previo del tutor. |
100% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Contenido del TFM Para los alumnos que realizan el itinerario profesionalizador: deberán plantear e implementar una auditoría o investigación aplicada (sobre cuestiones relacionadas con la temática del master) de carácter profesional, en una empresa, institución u organización. El TFM implicará la ejecución de la auditoría o investigación, y los resultados de la misma deberán generar un conjunto de “recomendaciones estratégicas y líneas globales de actuación” para la organización, para cambiar, mejorar, reforzar la situación de la entidad. Para los alumnos que realizan el itinerario académico: deberán plantear e implementar investigación teórica o aplicada (sobre cuestiones relacionadas con la temática del master) de carácter académico. El TFM implicará la ejecución de la investigación, y los resultados de la misma deberán generar un conjunto de conclusiones sobre la organización o la situación estudiada, así como posibles líneas de investigación futuras (“future research”). |
Bàsica |
|
Cada tutor orientará al estudiante sobre la mejor bibliografía sobre el tema de su TFM |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|