DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 12725301
Ensenyament
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
15 Treball fi de màster Primer Únic anual
Modalitat i llengua d'impartició
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
CAPRIOTTI PERI, VICENTE-PAUL
Adreça electrònica paul.capriotti@urv.cat
Professors/es
CAPRIOTTI PERI, VICENTE-PAUL
Web
Descripció general i informació rellevant Esta asignatura está dirigida a que los estudiantes realicen su proyecto final de curso, ya sea a nivel académico o profesional.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Conèixer els conceptes teòrics i metodològics relacionats amb la comunicació estratègica per a partits polítics, empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc, tant per a la seva aplicació professional com de recerca
  AC2 Identificar, analitzar i interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius de partits polítics, empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc
  AC3 Comprendre, analitzar i avaluar l'impacte de les tecnologies de la informació i de la comunicació, així com de les innovacions tecnològiques, en la societat del risc, i la seva relació i aplicació en l’àmbit estratègic en la comunicació política, institucional i corporativa
  AC4 Diagnosticar i intervenir en les problemàtiques de la comunicació de risc i de crisi i dominar els processos, les tècniques i els instruments per a la seva anàlisi, gestió i avaluació en les organitzacions, empreses i institucions
  Professionalitzador
  AP1 Crear i desenvolupar missatges de caràcter persuasiu que siguin eficaços, correctes i atractius per als diferents tipus d'empreses, institucions, organitzacions o partits polítics, així com dominar els conceptes i les tècniques de planificació estratègica de comunicació en entorns canviants
  Recerca
  AR1 Desenvolupar treballs de recerca d'alt nivell i exigència, dominant el llenguatge i la metodologia que s'utilitza per produir científicament
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Aprendre a aprendre.
  BC2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de la comunicació política, institucional i corporativa
  BC3 Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació.
  BC4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
  BC6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.
  CC3 Gestionar la informació i el coneixement.
  CC4 Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV.
  CC5 Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com ciutadà/na i com professional (Ciutadania)
  CC6 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional que es planteja a la universitat (Orientació professional)

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Desarrollar un Proyecto de Investigación propio, ya sea a nivel académico/investigación o a nivel profesional (dependiendo de la orientación elegida). AC1
AC2
AC3
AC4
AP1
AR1
BC1
BC2
BC3
BC4
BC6
CC1
CC3
CC4
CC5
CC6

Continguts
Tema Subtema
TRABAJO DE FIN DE MASTER a) Planteamiento de un boceto inicial de TFM
b) Elaboración del TFM

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
 
Treballs
0 315 315
 
Atenció personalitzada
59 0 59
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Explicación de las características y sistema de realización del TFM
Treballs Realización del TFM por parte del estudiante, con el apoyo y la guía de su tutor.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció
Cada estudiante tendrá un tutor propio para la realización de su TFM, quien lo guiará en la realización del mismo. Cada estudiante deberá acordar con su tutor las horas de tutoría. También se realizarán algunas sesiones grupales para explicar los aspectos claves para el desarrollo del TFM

Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Se deberá presentar el TFM en la fechas establecidas por la Facultad, con el OK previo del tutor. 100%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Contenido del TFM

Para los alumnos que realizan el itinerario profesionalizador: deberán plantear e implementar una auditoría o investigación aplicada (sobre cuestiones relacionadas con la temática del master) de carácter profesional, en una empresa, institución u organización. El TFM implicará la ejecución de la auditoría o investigación, y los resultados de la misma deberán generar un conjunto de “recomendaciones estratégicas y líneas globales de actuación” para la organización, para cambiar, mejorar, reforzar la situación de la entidad.

Para los alumnos que realizan el itinerario académico: deberán plantear e implementar investigación teórica o aplicada (sobre cuestiones relacionadas con la temática del master) de carácter académico. El TFM implicará la ejecución de la investigación, y los resultados de la misma deberán generar un conjunto de conclusiones sobre la organización o la situación estudiada, así como posibles líneas de investigación futuras (“future research”).


Fonts d'informació

Bàsica

Cada tutor orientará al estudiante sobre la mejor bibliografía sobre el tema de su TFM

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent