DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 12745301
Ensenyament
Música com a Art Interdisciplinari (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
15 Treball fi de màster Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Història i Història de l'Art
Coordinador/a
TAMARIT SUMALLA, MARIA ROSA
Adreça electrònica mariarosa.tamarit@urv.cat
Professors/es
TAMARIT SUMALLA, MARIA ROSA
Web
Descripció general i informació rellevant El treball de fi de màster es planteja de forma individualitzada, a partir de la proposta dels i les estudiants i, en el cas de l'itinerari professionalitzador, com una memòria de les pràctiques. S'aconsella una tria encarada ja a les futures línies d'investigació o a la professió.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Coneix amb solvència les principals característiques, conceptes i àmbits de la activitat musical i la seva dimensió interdisciplinària
  AC5 Assimila i aplica els processos de conservació, catalogació, edició i difusió de les arts musicals en tot tipus de suports
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Aprendre a aprendre.
  BC4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
  BC8 Gestionar projectes tècnics o professionals.
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC3 Gestionar la informació i el coneixement.
  CC6 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Desenvolupar i valorar la pròpia inserció en l'àmbit professional i investigador BC4
BC8
CC3
CC6
Assolir les bases d'un mètode de recerca científica AC5
Iniciar-se en la valoració sintètica i l'anàlisi del propi entorn professional AC1
BC1
CC3
CC6

Procediments de selecció

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Pla específic d'actuació
Metodologies
  Descripció

Mecanismes coordinació/seguiment
 
Atenció personalitzada
Activitats Introductòries
Descripció
Els i les estudiants comptaran durant tot el curs amb l'ajuda personalitzada del tutor o la tutora

Criteris i procediments d’avaluació
  Descripció Pes
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

La bibliografia no es pot inserir ni generalitzar en aquesta guia, perquè ha de ser necessàriament individualitzada

Complementària

Recomanacions


 
Altres comentaris
Cal consultar les guies docents de la UB
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent