Codi |
|
A1 |
Dominar l'anàlisi estadística. |
A4 |
Analitzar, dissenyar i desenvolupar bases de dades i sistemes d'informació. |
A5 |
Capacitat de comprendre i avaluar especificacions internes i externes. |
A6 |
Aplicar el xifrat i proteccio de dades. |
A7 |
Conèixer productes tecnològics i tendències de la tecnologia, associats al segment del mercat. |
A8 |
Dirigir, planificar i gestionar projectes informàtics. |
A9 |
Redactar documentació tècnica. |
A10 |
Avaluar requeriments hardware. |
A11 |
Aplicar metodologies per a l'Enginyeria del Software. |
A12 |
Realitzar tasques d'integració de sistemes. |
A13 |
Dissenyar i desenvolupar interfícies amb l'usuari final. |
A14 |
Aplicar els coneixements de matemàtiques a l'enginyeria informàtica. |
A15 |
Gestionar i administrar sistemes informàtics. |
A17 |
Analitzar, dissenyar i desenvolupar programari. |
A20 |
Aplicar els coneixements d'enginyeria informàtica a l'entorn econòmic-empresarial. |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà. |
B9 |
Planificació i organització. |
B10 |
Capacitat de lideratge. |
B11 |
Motivació per la qualitat. |
B12 |
Presa de decisions. |
B13 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions. |
B14 |
Capacitat d'anàlisi i síntesi. |
B15 |
Gestió del coneixement. |
C1 |
Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
C4 |
Moure's amb facilitat per l'espai europeu i per la resta del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |
Objectius |
Competències |
Analitzar i interpretar les necessitats dels clients des del punt de vista dels sistemes d'informació. |
A5
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15
|
C1 C3 C4 C5
|
Formalitzar les especificacions dels sistemes d'informació d'empresses i organitzacions amb les necesitats i indicacions de l’usuari. |
A1 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A17 A20
|
B2 B3 B4 B6 B7 B9 B11 B12 B14 B15
|
C1 C2 C3 C5
|
Dissenyar i implementar aplicacions de gestió de l'informació i bases de dades. |
A4 A5 A6 A7 A8 A11 A13 A17 A20
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15
|
C1 C3 C4
|
Dissenyar, integrar i gestionar sistemes d'informació fent servir el programari existent. |
A4 A5 A7 A8 A15 A20
|
B1 B2 B3 B6 B9 B10 B11 B12 B13 B15
|
C1 C3 C4 C5
|
Elaborar la documentació d'un projecte informàtic. |
A8 A9 A20
|
B4 B6 B7 B9 B11 B15
|
C1 C2 C5
|
Presentar oralment els resultats d'un projecte o estudi. |
A9
|
B4 B7 B11
|
C1 C2 C3 C4 C5
|
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació dels projectes proposats pels professors.
Descripció del procés a seguir en l'elaboració del projecte fi de carrera.
1. SELECCIÓ DEL TUTOR. El tutor és escollit per l’alumne, en funció del tema proposat.
2. SELECCIÓ DEL PROJECTE. Els professors proposen diversos temes a l’alumne.
L’alumne, també té opció de proposar un projecte concret, que ha d’ésser acceptat pel professor que serà el seu director.
3. ELABORACIÓ I SUPERVISIÓ DEL PROJECTE. Elaboració del projecte per part de l’alumne amb la supervisió del director del projecte.
4. CONSTITUACIÓ DEL TRIBUNAL. Al finalitzar el projecte es realitzen uns tràmits administratius, amb el vist-i-plau del director del projecte i es constitueix un tribunal, format per tres professors.
5. DEFENSA DEL PROJECTE. L'alumne ha de exposar el seu projecte en front del tribunal. |
Estudis previs |
L'alumne ha de documentar-se sobre el projecte escollit abans d'iniciar l'elaboració del mateix. |
Treballs |
Elaboració del projecte i de la documentació relativa al mateix en format electrònico i paper. |
Presentacions / exposicions |
L’alumne ha de fer una presentació per a defensar el seu projecte en front del tribunal, al que prèviament haurà lliurat la documentació corresponent.
La defensa pot incloure una demostració del projecte. |