Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Comú |
|
Professionalitzador |
|
Recerca |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Comú |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Comú |
Topic |
Sub-topic |
Introducció. |
Introducció al disseny experimental. |
Inferència estadística. |
Estimació i contrast d'hipòtesis. |
Disseny factorial. |
Introducció al disseny factorial. Introducció al disseny factorial fraccionat. |
Superfícies de resposta. |
Mètodes i disseny de superfícies de resposta. |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
10 |
20 |
30 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
9 |
18 |
27 |
Treballs |
|
0 |
16 |
16 |
|
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Introducció de l'assignatura on s'expliquen els continguts a treballar, els objectius a avaluar, la metodologia que s'usarà, i el mètode d'avaluació. |
Sessió Magistral |
El professor explica els continguts teòrics de cada tema. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Es demana als alumnes que facin i lliurin pràctiques, realitzades amb ordinador, relacionades amb els continguts que s'estan treballant en cada moment. |
Treballs |
Els alumnes han de realitzar dos treballs pràctics sobre la darrera part del temari. |
|
Atenció personalitzada |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Description |
Els alumnes poden tenir atenció personalitzada sobre qualsevol aspecte del curs durant les hores d'atenció als estudiants i durant les hores de pràctiques a l'aula. |
|
|
Description |
Weight |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Es valorarà l’aprofitament de les hores de pràctiques. |
50% |
Treballs |
Es valorarà un informe escrit per a cadascun dels dos treballs a realitzar. |
50% |
|
Other comments and second exam session |
|
Bàsica |
Hicks, C. R., Fundamental concepts in the design of experiments, Oxford University Press,
Montgomery, D. C., Design and analysis of experiments, John Wiley & Sons,
|
|
Complementària |
Moore, D. S.; McCabe, D. C., Introduction to the practice of statistics, W. H. Freeman and Company,
Myers, R. H.; Montgomery, D. C., Response surface methodology: process and product optimization using designed experiments, John Wiley & Sons,
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|