DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) SEMINARIS MULTIDISCIPLINARIS Codi 20665103
Ensenyament
Investigació en Enginyeria Química i de Processos (2011)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Enginyeria Química
Coordinador/a
GUIMERA MANRIQUE, ROGER
Adreça electrònica roger.guimera@urv.cat
Professors/es
GUIMERA MANRIQUE, ROGER
Web http://http://www.etseq.urv.es/seminaris/
Descripció general i informació rellevant Per mes detall veure la guia en anglès.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Recerca
  AR1 A1.1 Concebre, planificar, executar, gestionar i dirigir projectes d'R+D+i, elaborar les conclusions i preparar els informes associats.
  AR2 A1.2. Destacar en l'estudi i coneixement de l'àmbit d'investigació triat.
  AR3 A1.3. Realitzar recerques bibliogràfiques exhaustives en temes altament especialitzats.
  AR4 A1.4. Concebre, dissenyar, construir i mantenir equips, instal·lacions o dissenys eficients per a estudis experimentals o de simulació numèrica, en temes de ciència i/o enginyeria, incloent l'anàlisi de les dades obtingudes.
  AR5 A2.1. Presentar els resultats seguint el format de literatura científica, d'acord amb els estàndards comunament acceptats.
  AR6 A2.2. Avaluar críticament els resultats d'investigació, pròpia o aliena.
  AR7 A2.3. Assessorar en assumptes d'enginyeria legal, econòmica i financera relacionada amb l'aplicació dels resultats d'investigació als àmbits industrials.
  AR8 A2.4 Sensibilització en temes mediambientals i socials.
Tipus B Codi Competències Transversals
  Recerca
  BR4 B2.2. Proporcionar pautes per a la definició i consecució d'objectius
  BR7 B4.1. Mostrar compromís amb una actitud d'aprenentatge continu.
  BR8 B4.2. Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa
  BR9 B5.1. Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa, en un context d'investigació i innovació.
  BR10 B5.2. Resoldre problemes complexos, en entorns nous i en contextos d'innovació i multidisciplinaris.
  BR11 B5.3. Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en un context d'investigació i innovació
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.
  CC2 Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació.
  CC3 Gestionar la informació i el coneixement.
  CC5 Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional.
  CC6 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
AR1
AR2
AR3
AR4
AR5
AR6
AR7
AR8
BR4
BR7
BR8
BR9
BR10
BR11
CC1
CC5
CC6
AR6
BR4
BR7
BR8
BR9
BR10
BR11
CC1
CC2
CC3
CC5
CC6

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 1 2
 
Seminaris
30 30 60
Treballs
7 5 12
 
Atenció personalitzada
0 1 1
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura.
Seminaris Treball en profunditat d'un tema (monogràfic).
Treballs Treball final d'aprofitament.

Atenció personalitzada
 
Activitats Introductòries
Treballs
Descripció

Avaluació
  Descripció Pes
Seminaris Presència. 70%
Treballs Treball final d'aprofitament. 30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent