Tema |
Subtema |
Mòdul 1. Explicació psicològica dels processos d’ensenyança i aprenentatge |
Tema 1. Objecte d’estudi, continguts i finalitats de la Psicologia de l’Educació.
Tema 2. La concepció constructivista de l’ensenyança i l’aprenentatge.
Tema 3. L’aprenentatge significatiu.
|
Mòdul 2. Factors psicològics de naturalesa personal implicats en l’aprenentatge |
Tema 1. Diferències individuals en l’àmbit cognitiu
Tema 2. Diferències individuals en l’àmbit conatiu.
Tema 2. Diferències individuals en l’àmbit afectiu i emocional.
|
Mòdul 3. Factors psicològics de naturalesa interpersonal i contextual implicats en l’aprenentatge escolar |
Tema 1. La interacció professor -alumne en el procés d’ensenyament/aprenentatge.
Tema 2. Interacció entre iguals i aprenentatge escolar.
|
Descripció |
Com conseqüència de l' extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. No té classe presencial. A l'aula virtual del moodle l'alumnat podrà consultar més informació de l'assignatura. |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Coll, C.; Palacios, J. y Marchesi, A., Desarrollo psicológico y educación 2. Psicologia de la educación escolar., Madrid: Alianza, 2001
Coll, C. i alt., El constructivismo en el aula., Barcelona:Graó, 1993
Cubero, R., Perspectivas constructivistas, Barcelona:Graó, 2005
Pozo, J. I. , Aprendices i maestros., Madrid. Alianza, 1996
|
|
Complementària |
, Educational Psychologist, ,
, Journal of Educational Psychology, ,
Slavin, R.E. , Aprendizaje cooperativo : teoría, investigación y práctica, , Buenos Aires: Aique
Pifarré, M. (dir.), Internet en la educación secundaria : pensar, buscar y construir conocimiento en la red, , Lleida: Milenio
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|