FONTS D’INFORMACIÓ
(Títol, autor, edició, publicat, tipus de recurs, signatura)
BASICA
Lahey, B. (1999). Introducción a la psicología. Madrid: McGraw-Hill.
Torres, J., Tornay, F., Gómez Millán, E. (1998). Procesos Psicológicos Básicos. Madrid: McGraw-Hill.
Palacios, J., Marchesi, A. y Coll, C. (2002) Desarrollo psicológico y educación 1. Psicología evolutiva. Madrid: Alianza
Coll, C.; Palacios, J. y Marchesi, A. (2001). Desarrollo psicológico y educación 2. Psicología de la educación escolar. Madrid: Alianza (2ª edición)
Mayer, R.E. (2004): Psicologia de la Educación. Enseñar para un aprendizaje significativo. Volumen II. Madrid: Prentice Hall
Delval, J. (2008). El desarrollo humano. Madrid: Siglo XXI
Muñoz, V.; López, I.; Jimenez-Lagares, I.; Ríos, M.; Morgado, B.; Roman, M.;Ridao, B.; Candau, X. y Vallejo, R. (2011) Manual de psicología del desarrollo aplicado a la educación. Madrid: Piramide.
COMPLEMENTÀRIA
Goldstein, E. (1988/2000). Sensación y percepción. Madrid: Debate/Paraninfo.
Craig, G. J. (1997). Desarrollo psicológico. México: Prentice-Hall
Perinat, A. (2007) La primera infancia. Barcelona: UOC
Papalia, D.; Olds, S. y Feldman, R. (2010) Desarrollo humano. Mexico: McGrawHill
Bloc 2: Psicologia del desenvolupament
Flavell, J. (1984). El desarrollo cognitivo. Madrid: Visor
Owens, R. E. (2003): Desarrollo del lenguaje. Madrid: Prentice-Hall
Conde, J. L. (1997). Fundamentos para el desarrollo de la motricidad. Málaga: Aljibe.
López F., Etxebarria, M. J. y Ortiz, M. J. (1999) Desarrollo afectivo y social. Madrid: Pirámide
Bloc 3: Psicologia de l’educació
Cubero, Rosario (2005) Perspectivas constructivistas. Barcelona: Grao
Coll, C. y otros (1993). El constructivismo en el aula. Barcelona: Graó.
Mayer. R. E. (2004). Psicología de la Educación. Enseñar para un aprendizaje significativo. Volumen II. Madrid: Prentice-Hall.
Mercier, N. (1997). La construcción guiada del conocimiento. Barcelona: Paidos.
Pozo, J. I. (1996). Aprendices y maestros. Madrid. Alianza.
Mauri, T.; Valls, E. y Gómez, E. (1992). Els continguts escolars. El tractament en el currículum. Barcelona: Graó/ICE de la U. Barcelona.
REVISTES
Infancia y aprendizaje
Cuadernos de pedagogía
Cultura y educación
Aula de Innovación Educativa
|