Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | MI1 |
Conèixer les principals corrents didàctiques de l'ensenyament de les llengües estrangeres i la seva aplicació a l'aula d'educació primària. |
| MI2 |
Compendre els components i les diferents metodologies del procés d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera a l'educació primària. |
| MI3 |
Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera a l'educació primària. |
| MI4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llegua estrangera en l'educació primària. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de l'Educació Primària. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| MI1 |
Reflexiona sobre les teories del llenguatge actuals.
| | MI2 |
Entén els concepetes de l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
| | MI3 |
Entén i avalua les diferents metodologies d'un idioma com a llengua estrangera.
Dissenya unitats didàctiques i desenvolupa activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
| | MI4 |
Desenvolupa les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
| | B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
| | B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
| | B8 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
| | C6 |
Identifica necessitats de formació
|
Tema |
Subtema |
1. Teaching the language |
1.1 How students learn vocabulary, grammar and pronunciation |
2. Teaching different language skills |
2.1. Productive skills: speaking and writing, and also Receptive skills: listening and reading.
|
3.How to teach literature to young learners |
3.1. Students learn how to equip young learners to read literary texts and which readings are appropriate. |
4. Evaluation and assessment |
4.1. How to evaluate and assess the daily work. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
4 |
2 |
6 |
Sessió Magistral |
|
14 |
22 |
36 |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
13 |
22 |
35 |
Debats |
|
6 |
6 |
12 |
Treballs |
|
14 |
23 |
37 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
15 |
20 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
2 |
4 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a fer que els alumnes siguin conscients i rescatin el coneixement previ que tenen dels conceptes a treballar a l'assignatura. Igualment es realitzara una presentacio de la mateixa aixi com del treball a realitzar durant el curs |
Sessió Magistral |
Presentacions on s'exemplificaran el conceptes treballats. Les presentacions es realitzaran de manera oral i amb suport power point. Habitualment seran d'algun tema sobre el que s'ha fet treball escrit. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
Analis i resolucio de situacions de caire didactic relacionades amb aspectes teorics i practics desenvolupats a les sessions de classe magistral degudament justificades i detallades. |
Debats |
Debat de temes concrets referents a les presentacions/exposicions i lligats amb els cocntinguts treballats. |
Treballs |
Els alumnes posen en pràctica els coneixements que han anat adquirint a nivell teòric. |
Presentacions / exposicions |
Presentació oral per part dels alumnes d'un trebhall realitzat en grup. |
Atenció personalitzada |
Descrita al pas 6. |
Descripció |
Els alumnes disposen d'hores d'atencio pel seguiment i supervisio del treball individual i en grup. Respon igualment a les demandes dels dubtes dels estudiants que no es puguin treballar a classe ni a traves de la bibliografia o altres fonts competents. Inicialment s'establira contacte via mail per posteriorment fixar una trobada. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Es tindra en compte la capacitat de resolucio de problemes plantejats, aixi com l'analisis, la justificacio i el plantejament.
|
30% |
Debats |
|
Debat de temes concrets referents a les presentacions/exposicions i lligats amb els cocntinguts treballats. |
20% |
Treballs |
|
Els alumnes posen en pràctica els coneixements que han anat adquirint a nivell teòric.
|
15% |
Presentacions / exposicions |
|
Presentació oral per part dels alumnes d'un trebhall realitzat en gr |
35% |
Altres |
|
Treballs |
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
, , ,
Tricia Hedge, Teaching and Learning in the Language Classroom, 2008,
Ashworth, M, Teaching the World's Children:ESL for Ages Three to Seven, 2004,
Kimberly A. Nance, Teaching Literatures in the Languages, 2010,
Brewster, J. et al., The Primary English Teacher's Guide, 2002,
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Cal tenir un dominin adequat de la llengua anglesa. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|