DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) METODOLOGIA DE LA INVESTIGACIÓ LITERÀRIA Codi 12264218
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Optativa Segon
Llengua d'impartició
Català
Departament Filologies Romàniques
Coordinador/a
PUJOL RUSSELL, SARA
Adreça electrònica sara.pujol@urv.cat
sara.paco@urv.cat
Professors/es
PUJOL RUSSELL, SARA
PACO SÁNCHEZ, SARA ENCARNACIÓN
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A11 Conèixer la literatura en llengua espanyola.
 A16 Dominar les tècniques i els mètodes de l'anàlisi literària.
 A19 Utilitzar eines, aplicacions i programes informàtics específics.
 A27 Identificar problemes i temes de recerca i avaluar la seva rellevància.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
 B3 Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C3 Gestionar la informació i el coneixement.
 C6 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A11 Coneix els instruments necessaris per l'anàlisi científica de la literatura en llengua espanyola
 A16 Coneix els instruments teòrics i metodològics necessaris per a l'anàlisi i la crítica literària
Aplica els coneixements teòrics als treballs d'anàlisi, comentari i comparació de textos literaris, poètics i narratius
 A19 Coneix els instruments necessaris per l'anàlisi científica de la literatura en llengua espanyola
 A27 Aplica els coneixements teòrics als treballs d'anàlisi, comentari i comparació de textos literaris, poètics i narratius
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor
Fa aportacions significatives o certes innovacions
 B2 Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
 B3 Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Troba nous mètodes per fer les coses
 B4 Presenta resultats d'allò que s'espera en la manera adequada d'acord amb la bibliografia donada i amb el temps previst
Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d'acord amb una sistemàtica
Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d'acord amb la seva planificació, en el termini previst
 B6 Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
 C6 Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent