Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Coneix la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recollir en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
Tema |
Subtema |
Grammar 1: Tense review |
Present, past and perfect tenses |
Grammar 2: Auxiliaries |
Questions, tags, indirect questions, so and neither |
Grammar 3:Verb patterns |
verb and to-infinitive, verb and -ing form, verb and preposition structures, adjective structures. |
Grammar 4: Reported speech |
Tenses, questions |
Grammar 5: Conditionals |
Real and unreal conditionals |
Grammar 6: Narrative tenses |
Past simple, past continuous, past perfect and past perfect continuous |
Grammar 7: Future |
Future continuous and perfect |
Grammar 8: Present and past habit |
will, would, tend to, used to, always |
Grammar 9: Verb patterns |
meaning change |
Grammar 10:Present perfect |
Simple and continuous, stative and dynamic meanings |
Grammar 11: Review of the passive tense |
Covering a range of tenses |
Vocabulary 1: Appearances |
Clothes, collocations, describing people |
Vocabulary 2: Relationships |
Sayings |
Vocabulary 3: Collocation |
Have, make and take |
Vocabulary 4: Money |
Expressions and sayings |
Vocabulary 5: Word formation |
Prefixes and suffixes |
Vocabulary 6: Phrasal verbs |
Types and use |
Vocabulary 7: The body |
Body parts, collocations |
Vocabulary 8: Food |
Food, restaurants and collocation |
Pronunciation |
Integrated into the areas worked on:
Vowel sounds, intonation |
Skills 1: Speaking |
Integrated controlled, freer and free practice |
Skills 2: Listening |
Integrated practice. CD, film, internet. |
Skills 3: Reading |
Integrated practice. Course book texts. |
Skills 4: Writing |
Informal and formal |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
0 |
3 |
Sessió Magistral |
|
15 |
30 |
45 |
Presentacions / exposicions |
|
8 |
5 |
13 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
35 |
36 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
23 |
0 |
23 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves mixtes |
|
1 |
7 |
8 |
Proves objectives de tipus test |
|
1 |
8 |
9 |
Proves orals |
|
5 |
5 |
10 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation
Level test |
Sessió Magistral |
Language input |
Presentacions / exposicions |
Group presentation:
students prepare a given language area and present it in class using a variety of presentation and practice techniques |
Resolució de problemes, exercicis |
Homework exercises |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities. |
Atenció personalitzada |
- |
Descripció |
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Group presentations of a language area. Assessed on oral skills, content and effectiveness.
|
20% |
Proves mixtes |
|
Test of language areas covered |
25% |
Proves orals |
|
Paired test to involve dialogue on topics covered. Assessed on language, pronunciation, discourse and communicative ability. |
20% |
Proves objectives de tipus test |
|
Test of language areas covered |
25% |
Altres |
|
Regular attendance and participation in class |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
A series of tests based on the 2nd part of the course book To invovle any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking. |
Bàsica |
Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan
|
You may already possess a good learner's dictionary and a language practice book. I can recommend the following: Oxford Advanced Learner's Dictionary Intermediate Language Practice with key, Macmillan |
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|