Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1 |
Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1 |
Coneix la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Identifica els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los corregir
Coneix el sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb el sistema ortogràfic i la importància de la pronunciació en l’expressió oral
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recollir en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
tema |
Subtema |
Grammar 1:Reporting verbs |
Verb patterns |
Grammar 2: Modals |
Past obligation |
Grammar 3: Articles |
- |
Grammar 4:Passive |
Have/get something done |
Grammar 5: Modals |
Past deduction |
Grammar 6: Relative clauses |
defining and non-defiining |
Grammar 7: Emphasis |
cleft sentences |
Grammar 8: Future forms review |
- |
Grammar 9: Participle clauses |
- |
Grammar 10: Nouns |
quantity expressions |
Vocabulary 1: Holidays |
travel |
Vocabulary 2: Word formation |
adjective suffixes -ful, -less, -ish |
Vocabulary 3: Describing people |
character |
Vocabulary 4: Compounds |
adjectives |
Vocabulary 5: Places |
architecture |
Vocabulary 6: Education |
- |
Vocabulary 7: Colloquial expressions |
- |
Vocabulary 8: Houses |
furnishings |
Pronunciation |
Integrated into the areas covered |
Skills 1: Speaking |
Integrated controlled, freer and free practice |
Skills 2: Listening |
Variety of sources, CD, teacher, internet clips and film |
Skills 3: Reading |
Course book texts |
Skills 4: Writing |
Description and narrative |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
15 |
30 |
45 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
32 |
0 |
32 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
35 |
36 |
Treballs |
|
1 |
5 |
6 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
1 |
8 |
9 |
Proves mixtes |
|
1 |
7 |
8 |
Proves orals |
|
5 |
5 |
10 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Course presentation
|
Sessió Magistral |
Language input |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities. |
Resolució de problemes, exercicis |
Homework exercises |
Treballs |
Voice recording project |
Atenció personalitzada |
- |
descripción |
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Treballs |
|
Students record themselves speaking and are assessed on their pronunciation |
20% |
Proves orals |
|
Anecdotes. Studnets are assessed on their language, pronunciation, discourse and communicative skills |
20% |
Proves objectives de tipus test |
|
Test of language areas covered. |
25% |
Proves mixtes |
|
Test of language areas covered. |
25% |
Otros |
|
Regular attendance and participation in class |
10% |
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
A series of tests based on the 2nd part of the course book To invovle any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking. |
Bàsica |
Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan
|
The above book is the same as for Anglès 1, we will use the second half of it for Anglès 2. |
Complementària |
|
|
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|