Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A7 |
Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. |
| A8 |
Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament. |
| A9 |
Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A7 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
| | A8 |
Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir
| | A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Expressing reasons, purposes and results, and contrasts. |
1.1. REASONS: as, because, due to, for, with, etc.
1.2. PURPOSES AND RESULTS: in order to, so as to, in order that, such that, etc.
1.3. CONTRASTS: although/though, even though/if, while, whilst, whereas, etc.
|
2. Conditionals |
2.1. Revision of conditionals
2.2. Expansion of conditionals: other structures.
|
3. Connecting ideas |
3.1. Discourse markers
3.2. Conjunctions
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
12 |
6 |
18 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
40 |
10 |
50 |
Estudis previs |
|
0 |
15 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
40 |
40 |
Presentacions / exposicions |
|
0 |
20 |
20 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation (aims, content, learning methods, assessment). |
Sessió Magistral |
Presentation and explanation (for each new item) of course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects. |
Estudis previs |
Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures. |
Resolució de problemes, exercicis |
Class exercises designed to check student's current knowledge and command of each new topic, and detect any areas which may require special attention. |
Presentacions / exposicions |
Students will be required to design an activity that will be presented orally in class. At the end of the course students will also have to submit a final report. |
Atenció personalitzada |
Meetings to prepare for the presentations. Reviews of presentations or tests.
Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).
|
Descripció |
Meetings to prepare for the presentations. Reviews of presentations or tests.
Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Regular active oral participation in class sessions.
Correct, punctual and complete processing of exercises. |
9% |
Resolució de problemes, exercicis |
|
Correct, punctual and complete processing of exercises done out of class. |
13,5% |
Presentacions / exposicions |
|
Oral activity presented in class. Quality of final report. |
22,5% |
Proves mixtes |
|
Written tests (85% practical, 15% theory) closely based on course content. |
55% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
${1}iSegona Convocatòria${1}i will consist of a written test which will include questions and exercises on all the topics covered in the course (all of which must be answered by every student). The marks for "Problem solving and (class) exercises", and "Presentations/expositions" above (as well as their overall relative value) will be maintained for ${1}iSegona Convocatòria${1}i whenever this proves favourable. |
Bàsica |
Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press
|
The above two items are indispensable course material for both English Language 3 and 4. In both cases, students should have acquired them the previous year with answers, and in the first case, with CD-Rom. This material will be substantially complemented with material produced by the course instructors. |
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
LLENGUA ANGLESA IV/12274112 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ANGLÈS I/12274002 | ANGLÈS II/12274003 | DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING II/12274110 | DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II/12274108 | DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING I/12274107 | DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING I/12274109 | LLENGUA ANGLESA II/12274106 | LLENGUA ANGLESA I/12274105 |
|
|
Altres comentaris |
The course requires a high degree of student involvement and participation. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|