Tema |
Subtema |
Introducció. |
La importància de la comunicació. Comunicació global: verbal. no verbal i paraverbal. Teoria de la comunicació. Procés de la comunicació. |
Presentacions orals. |
Presentacions orals efectives. L’emissor. El missatge. El receptor. El medi. |
Informes tècnics. |
Estructura d’un informe tècnic. Presentació general. Taules i figures. Equacions. Referències. |
Pòsters. |
Característiques d’un pòster efectiu. |
Descripció |
L'atenció als estudiants serà via email. |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
El sistema d'avaluació serà fer un Examen final (consistirà en una presentació oral) que comptarà el 100% de la nota. |
Bàsica |
G. Reynolds, Presentationzen: simple ideas on presentation design and delivery, New Riders, Berkeley, 2008
R. Turton, R.C. Bailie, W.B. Whiting, J.A. Shaeiwitz, Analysis, synthesis, and design of chemical processes, Prentice Hall, Upper Saddle, 2003
|
|
Complementària |
Institution of Chemical Engineers, Communication skills for engineers and scientists, Chameleon Press, London, 1998
Bender, P. U., Secrets of Power Presentations, Firefly Books, Buffalo, NY, 1995
N. Duarte, Slide:ology: the art and science of creating great presentations, O'Reilly Media, Sebastopol (CA), 2008
C. Gallo, The presentation secrets of Steve Jobs: How to be insanely great in font of any audience, McGraw-Hill, 2010
Pease, A., El Arte de Negociar y Persuadir, Amat Editorial, Barcelona, 2002
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|