Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1.1 |
Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria |
| A1.3 |
Capacitat d'analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques (G7) |
| A1.9 |
Projectar màquines tèrmiques i sistemes d'intercanvi de calor |
| A5.7 |
Coneixements i capacitats per a l'aplicació de l'enginyeria de materials (M7) |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.1 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'enginyeria industrial, especialitat en mecànica |
| B2.4 |
Fomentar un entorn adequat per al desenvolupament dels individus |
| B2.6 |
Motivar i transmetre entusiasme als altres |
| B3.3 |
Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida |
| B4.2 |
Mostrar compromís amb una actitud d'aprenentatge continu |
| B4.3 |
Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa |
| B5.1 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat, iniciativa i amb pensament innovador |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1.4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1.1 |
Conex i sap aplicar els principis de disseny per a la fabricació i disseny per al muntatge.
| | A1.3 |
Conex i sap aplicar els principis de seguretat en màquines (Risck Assestment).
| | A1.9 |
Aplica els condicionants de fabricació al projecte d'elements i grups mecànics.
| | A5.7 |
Selecciona materials per al projecte mecànic.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
| | B2.4 |
Participa activament en la distribució de les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip
| | B2.6 |
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius.
| | B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
Accepta i compleix les normes del grup
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques
| | B4.2 |
Adopta autònomament les estratègies d’aprenentatge en cada situació
Estableix els seus propis objectius d’aprenentatge
| | B4.3 |
Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor
En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació.
| | B5.1 |
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1.4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tema |
Subtema |
Introduccio al disseny d' elements i grups mecanics |
|
2 Selecció de materials per al projecte mecànic |
2.1 Metalls
2.2 Plastics |
3 Construcció lleugera. |
3.1 Soldadura |
4 Disseny de peces enmotllades |
4.1 Fosa
4.2 injecció de plastics
4.3 Altres peces enmotllades
4.4 Forja |
5 Acoplaments i elements de transmissió |
|
6. Ergonomía |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Sessió Magistral |
|
14 |
14 |
28 |
Avantprojecte |
|
30 |
78 |
108 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
A1.1 | A1.3 | A1.9 | A5.7 | B1.1 | B2.6 | B3.3 | |
3 |
6 |
9 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentacio dels mètodes de disseny |
Sessió Magistral |
Esposició dels aspectes mes rellevants del temari |
Avantprojecte |
Desenvolupament de miniprojectes |
Atenció personalitzada |
Atencio al despatx en horari de consultes |
Descripció |
S'anunciarà el despatx i l'horari de consultes a través de moodle. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Avantprojecte |
|
Lliurament dels avantprojectes proposats, que pot incloure una defensa oral dels mateixos.
|
75% |
Proves objectives de preguntes curtes |
A1.1 | A1.3 | A1.9 | A5.7 | B1.1 | B2.6 | B3.3 |
|
Proves per avaluar l' assoliment dels aspectes mes conceptuals de l' assignatura |
25% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
OBSERVACIONS: Assignatura que pel seu caràcter eminentment pràctic sols disposa d'una sola convocatòria d'avaluació. Els estudiants que matriculin aquesta assignatura no podran sol•licitar la convocatòria addicional d'exàmens. |
Bàsica |
|
S' anunciaran a l' espai moodle a principi del curs |
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
El desenvolupament de l' asssignatura es planteja de manera coordinada amb Disseny de Màquines |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|