DADES IDENTIFICATIVES 2013_14
Assignatura (*) DESENVOLUPAMENT DE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS Codi 11152112
Ensenyament
Pedagogia (2002)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 4.5 1.5 Obligatòria Quart Segon
Llengua d'impartició
Català
Departament Pedagogia
Coordinador/a
POY ALEGRET, SEBASTIÀ
Adreça electrònica sebastia.poy@urv.cat
Professors/es
POY ALEGRET, SEBASTIÀ
Web http://en construcció
Descripció general i informació rellevant L'alumne ha de conèixer el seu perfil competencial i entrenar-se en l'adquisició de competències clau
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.

Continguts
Tema Subtema
Part I: Competències professionals





Part II: Formació en competències
Part I:
1.1. Premisses conceptuals
1.2. Competència emocional
1.3. Competència comunicativa
1.4. Competència en lideratge
1.5. Competència en negociació
1.6. Competència en innovació
1.7. Competència emprenedora

Part II:
2.1. Planificació de la formació en competències
2.2. Gestió de RRHH per competències
2.3. La Formació Professional per a l'autoocupació

Atenció personalitzada
Descripció
Atenció personalitzada presencial i virtual

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

A l'alumne que participi de la tutoria presencial i/o virtual se l'avaluarà per mitjà d'un projecte d'emprenedoria. La resta d'alumnes només tindran l'opció d'examinar-se dels continguts que facilitarà el professor.


Fonts d'informació
Bàsica

Bermejo, B. i Morales, J. A. (2001). La cualificación y acreditación profesional en

España. En Actas 3er Congreso de Formación Ocupacional, Formación, trabajo y

certificación. Nuevas perspectivas del trabajo y cambio en la formación. (pp. 197-

213). Zaragoza: Diputación de Zaragoza.

Blanco, A., Caballero, A., i de la Corte, L. (2005). Psicología de los grupos. Madrid:

Pearson Educación.

Bohlander, G., Snell, S. i Sherman, A. (2002). La administración de Recursos

Humans (12ª ed.). Madrid: Thomson.

 

Bolívar, A. (1995). La evaluación de valores y actitudes. Madrid: Anaya.

 

Bolívar, C. (2002). Más allá de la Formación: El desarrollo de competencias [En

xarxa]. Disponible a: http://www.gestiondelconocimiento.com/index.php3

Dilts, Robert (2004). Coaching. Herramientas para el cambio. Bacelona:Urano.


Guy Le Boterf (2001). Ingeniería de las competencias. Barcelona: Gestión 2000.

 

Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent