Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Conèixer els diferents models teòrics de la Psicologia, la dimensió social, antropològica i històrica i ser capaç de valorar críticament les seves contribucions i limitacions al comportament dels individus, dels grups i de les organitzacions. |
| A9 |
Conèixer els diferents dissenys d'investigació i els procediments de formulació i contrast d'hipòtesis. |
| A10 |
Analitzar i interpretar les dades qualitatives i quantitatives procedents de les investigacions, informes i treballs en Psicologia per poder definir problemes, dissenyar recerca elemental, executar-la i analitzar-la utilitzant les fonts documentals rellevants en Psicologia valorant les aportacions científiques al coneixement i la pràctica professional. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbit tècnic concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
| C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar.
| | A9 |
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i en el moment de definir i portar a terme un projecte.
| | A10 |
Conèixer, analitzar i utilitzar críticament les fonts i la bibliografia.
Elaborar un discurs breu, coherent i que comuniqui els resultats del treball
Comunicar correctament en la llengua pròpia o en anglès un resum coherent del treball realitzat.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball
| | B4 |
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
| | B6 |
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués
En les seves presentacions utilitza medis de suport
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
| | C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
| | C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
El tutor de Pràctiques Externes d'un alumne serà el tutor del TFG del mateix alumne. SEgons les característiques del centre on hagi realitzat les pràctiques se l'assignarà a un o altre tribunal (social, educativa, clínica o recerca) |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
0 |
0 |
0 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau |
|
4 |
0 |
4 |
Elaboració del treball de fi de grau |
|
0 |
145 |
145 |
Presentació i defensa del treball de fi de Grau |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
El treball de fi de grau serà assignat al tribunal de la menció on s'hagin dut a terme les PE |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau |
S’han programat 3 tallers de TFG que el tutor haurà de dur a terme amb els alumnes tutoritzats: 1-abans de l’inici de les pràctiques, 2-durant la realització de les PE i 3-en finalitzar les PE. Així com 3 hores d’atenció individual. |
Elaboració del treball de fi de grau |
L’estudiant s’hi dedicarà gairebé en exclusiva durant el mes de juny, redactant-lo i preparant la seva exposició seguint les indicacions que li haurà donat el seu tutor durant la coordinació. |
Presentació i defensa del treball de fi de Grau |
La presentació i defensa serà durant la segons quinzena de juny |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
Descripció
|
S’han programat 3 tallers de TFG que el tutor haurà de dur a terme amb els alumnes tutoritzats: 1-abans de l’inici de les pràctiques, 2-durant la realització de les PE i 3-en finalitzar les PE. Així com 3 hores d’atenció individual, a més a més de la presentació i avaluació del TFG.
És responsabilitat del tutor acadèmic realitzar els diferents tallers i atenció personalitzada dels alumnes que tutoritzi per tal de concretar el disseny i desenvolupament dels TFG dels seus alumnes. |
Criteris i procediments d’avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat) |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
El Treball de Fi de Grau (TFG) consisteix en una investigació que l'estudiant realitzarà en el marc del desenvolupament de les pràctiques, la recollirà en un informe escrit i la defensarà oralment davant d'un tribunal d'experts. L'estudiant s'hi dedicarà gairebé en exclusiva durant el mes de juny i el defensarà públicament la segona quinzena de juny. S'han programat 3 tallers de TFG que el tutor haurà de dur a terme amb els alumnes tutoritzats: 1-abans de l'inici de les pràctiques, 2-durant la realització de les PE i 3-en finalitzar les PE. Així com 3 hores d'atenció individual, a més a més de la presentació i avaluació del TFG L'avaluació interna del TFG estarà composada per: · Informe de les entrevistes realitzades amb el tutor de la Universitat sobre el TFG (20%) · Elaboració del TFG, entregat en format escrit per part de l'alumne (50%) · Avaluació de la defensa del TFG (30%) El TFG tindrà una única convocatòria per les característiques de la matèria |
Bàsica |
|
Cada tutor recomanarà la bibliografia a l'alumne depenent de les característiques del TFG i tema concret. |
Complementària |
|
Cada tutor recomanarà la bibliografia a l'alumne depenent de les característiques del TFG i tema concret. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|