DATOS IDENTIFICATIVOS 2013_14
Asignatura (*) PRÀCTIQUES EXTERNES Código 11665401
Titulación
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
Ciclo 2n
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Pràctiques Externes obligatòria Primer Únic anual
Modalidad y lengua de impartición
Departamento Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Pedagogia
Coordinador/a
GONZALEZ MARTINEZ, JUAN
Correo-e luis.marques@urv.cat
josep.holgado@urv.cat
merce.gisbert@urv.cat
mar.camacho@urv.cat
carme.garciay@urv.cat
juan.gonzalezm@urv.cat
janaina.oliveira@urv.cat
josemaria.cela@urv.cat
cinta.espuny@urv.cat
Profesores/as
MARQUÉS MOLÍAS, LUIS
HOLGADO GARCÍA, JOSÉ BENITO
GISBERT CERVERA, MARIA MERCEDES
CAMACHO MARTI, MARIA DEL MAR
GARCÍA YESTE, CARME
GONZALEZ MARTINEZ, JUAN
MINELLI DE OLIVEIRA, JANAINA
CELA RANILLA, JOSÉ MARÍA
ESPUNY VIDAL, MARIA CINTA
Web
Descripción general e información relevante

Competències
Tipo A Código Competencias Específicas
  Comú
  AC14 Transferir a altres contextos l'activitat pràctica desenvolupada.
Tipo B Código Competencias Transversales
  Comú
  BC2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
  BC4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
  BC5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
  BC6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
  BC7 Tenir sensibilització en temes mediambientals.
  BC8 Gestionar projectes tècnics o professionals.
Tipo C Código Competencias Nucleares
  Comú
  CC1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.
  CC2 Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació.
  CC3 Gestionar la informació i el coneixement.
  CC4 Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV.
  CC5 Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional.
  CC6 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional.

Objectius d'aprenentatge
Objetivos Competencias
Aplicar las competencias adquiridas en el contexto profesional. Aplicar les competències adquirides al context profesional. AC14
BC2
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6

Procediments de selecció
Procedimientos
Se recomienda haber cursado el 75 % de las asignaturas del máster.
Es recomana haver cursat el 75 % de les assignatures del màster.

Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  (*) Horas en clase Horas fuera de clase (**) Horas totales
Activitats Introductòries 1 1 2
 
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes 1 1 2
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes 3 9 12
Relació amb el tutor de pràctiques intern 1 1 2
Relació amb el tutor de pràctiques extern 1 1 2
 
Estada de pràctiques 100 30 130
 
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Pla específic d'actuació
Metodologías
  descripción
Activitats Introductòries Actividades introductorias.
Activitats introductòries.
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes Asignación de tutor y elección del centro.
Assignació de tutor i tria del centre.
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes Tutoria y mentoría.
Tutoria i mentoria.
Relació amb el tutor de pràctiques intern Coordinación con el tutor en la universidad.
Coordinació amb el tutori a la universitat.
Relació amb el tutor de pràctiques extern Coordonación con el tutor en el centro de prácticas.
Coordinació amb el tutor al centre de pràctiques.
Estada de pràctiques Estancia en el centro de prácticas.
Estada al centre de pràctiques.

Mecanismes coordinació/seguiment
 
Relació amb el tutor de pràctiques extern
descripción
Coordinación con el tutor y mentoría. Coordinació amb el tutor i mentoria.

Avaluació
  descripción Peso
Estada de pràctiques Por medio de la elaboración de una memoria que reúna evidencias de la puesta en práctica de las competencias adquiridas durante las prácticas.
Per mitjà de l'elaboració d'una memòria que reuneixi evidències de la posada en pràctica de les competències adquirides durant les pràctiques.
100 %
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.