Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A7 |
Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. |
| A8 |
Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament. |
| A9 |
Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A7 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
| | A8 |
Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir
| | A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Es sensibilitza sobre els aspectes contrastius entre l'anglès i l'espanyol/català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
|
|
|
|
|
|
Essay writing |
Paraphrasing sentences
Writing paragraphs with topic sentences
Identifying parts of sentences, correcting fragments
Summarizing passages
Distinguishing patterns of organization
Correcting run-together sentences
Distinguishing patterns of organization
making logical assertions, subject-verb agreement.
THEMES
Friendship, birth order, people and work
Commentary on a text: an advertisement, poem, news,
plays, etc. at the different language levels.
Commentary on a Translation: the different strategies.
|
Text types |
reports
different types of reviews
eye-witness reports
advice letters
leaflets and brochures
magazine articles, etc. focusing on different aspects of language (subjectiveness v. objectiveness; communicative immediacy v. communicative distance as based on privacey/publicity; use of deixis; use of appraisal and evaluation, etc.).
|
|
|
creative writing |
automatic writing
free writing
|
creative writing |
automatic writing
free writing
playing with grammar
playing with lexis
playing with sound
playing with punctuation, etc.
paralel structures
deviation
a journal, a shared journal
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1.5 |
1.5 |
3 |
Sessió Magistral |
|
15 |
15 |
30 |
Seminaris |
|
46 |
72 |
118 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
6 |
8 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Each class will start with the theoretical and practical principles/guidelines to prepare estudents for the requirements of the various text types. |
Sessió Magistral |
The lectures focus on different pragmatic devices to cause the relevant stylistic effect. Also on the conventions and patterns that rule the text type. Of course the theoretical and practical part mingle both in the lectures and seminars as the goal is writing. |
Seminaris |
The texts provided are drawn from a wide range of sources and they belong to different textual types.
The seminars will focus on the different stages of the writing process as applicable to the different text types. |
Atenció personalitzada |
Students are welcome to use the teacher's office hours for personal consultation or to becomes acquainted with the basic structure and contents of the course, and to further practice their communication skills in English. |
Descripció |
Students are welcome to use the teacher's office hours for personal consultation or to become acquainted with teh basic structure and contents of the course, and to further practice their communication skills in English. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Seminaris |
|
|
tests: 50%
journal and assignments 40%
Attendance: 10% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
writing tests: 50% journal and assignments: 40% minimum attendance of 70% of the classes: 10% |
Bàsica |
William R. Smalzer, Write to be read, 1996, CUP
Constance Hale, Sin and Syntax, 2001, Broadway Books
Hugh Cory, Advanced Writing, 2009, OUP
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|