Codi |
|
A1 |
Aplicar coneixements de matemàtiques, ciència i enginyeria. |
A2 |
Dissenyar i desenvolupar experiments científics, així com analitzar i interpretar dades i resultats. |
A3 |
Dissenyar un sistema, component o procés de l'àmbit de l'electrònica per a complir les especificacions requerides. |
A4 |
Identificar, formular i resoldre problemes d'enginyeria electrònica en el camp industrial. |
A5 |
Utilitzar les tècniques, habilitats i eines de l'enginyeria moderna necessàries per la pràctica en l'enginyeria electrònica. |
A6 |
Determinar la dimensió dels recursos necessaris i utilitzar-los amb eficàcia, a partir del coneixement de les tecnologies bàsiques electròniques per qualsevol àmbit d'aplicació a la indústria. |
A7 |
Projectar i implemetar els sistemes de captació de senyals necessaris per monitoritzar processos industrials, processar-los i utilitzar-los de manera eficient pel control d'aquests processos. |
A8 |
Dissenyar els accionaments necessaris per actuar sobre un procés en funció dels sistemes de control implementats. |
A9 |
Concebre, implementar i explotar sistemes d'alimentació pels equipaments electrònics dissenyats. |
A10 |
Dissenyar i implementar Sw i Hw per sistemes electrónics. |
A11 |
Dissenyar els sistemes de control necessaris en els processos industrials. |
A12 |
Projectar, construir, explotar i gestionar petites instal·lacions de caire industrial. |
A13 |
Buscar, gestionar i utilitzar la informació necessària pel desenvolupament de les tasques pròpies. |
A14 |
Redacció de documentació tècnica (plecs de condicions, pressupostos...). |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa. |
B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà. |
B9 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions. |
B11 |
Planificar i organitzar. |
B12 |
Motivació per la qualitat. |
B13 |
Presa de decisions. |
C1 |
Dominar l'expressió i la comprensió d'un idioma estranger. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C4 |
Moure's amb facilitat per l'espai europeu i per la resta del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) a la llèngua pròpia. |
Objectius |
Competències |
Dissenyar, implementar i simular equips electrònics
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B11 B12 B13
|
C1 C2 C4 C5
|
Dissenyar i implementar sistemes d'instrumentació i control de processos industrials |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14
|
B1 B2 B3 B4 B7 B9 B11 B12 B13
|
C1 C2 C4 C5
|
Dissenyar i implementar sistemes d'automatizació de processos industrials |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B11 B12 B13
|
C1 C2 C4 C5
|
Elaborar la documentació d'un projecte d'enginyeria |
A1 A2 A5 A13 A14
|
B1 B2 B3 B4 B11 B12
|
C1 C2 C5
|
Presentació oral d'un projecte d'enginyeria |
A2 A5 A13 A14
|
B1 B2 B3 B4 B11 B12 B13
|
C1 C2 C5
|
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
1. Proposta de PFC's per part dels professors del DEEEiA (opcionalment per part de l'alumne).
2. Assignació de PFC i director, i opcionalment ponent, a un alumne.
3. Formalització i entrega a la Secretaria del DEEEiA del document d'assignació de títol i director. |
Treballs |
Realització del PFC per part de l'alumne sota la supervisió del seu director
Aquesta activitat ha de concloure amb una memòria escrita on es descriu tot el procés realitzat i els objectius assolits. |
Estudis previs |
Abans de començar el desenvolupament del PFC, l'alumne s'ha de documentar en les matèries associades a ell. |
Presentacions / exposicions |
L'alumne realitza una defensa pública del seu treball, realitzant una presentació oral davant un tribunal format per tres persones. |
Atenció personalitzada |
|