Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A11 |
Utilitzar el judici clínic en el procés de cuidar i desenvolupar plans de cures per a arribar a els estàndards de qualitat i la pràctica basada en l'evidència. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A11 |
To develop his/her understanding of the influence of historical, philosophical, ethical, economic, political and professional factors on their own and others professional cultures.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
To apreciate the intercultural aspect of the nursing profession in the XXI century and the need to adapt to it.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
|
Tema |
Subtema |
Intoduction to International Nursing. |
English as the common language within the European Union. |
Module 1. Health related vocabulary. |
1.1 The hospital.
1.2 Health professionals.
1.3 Vital signs.
1.4 Signs and symptoms.
1.5 Hygiene.
1.6 Medication.
1.7 Nutrition.
1.8 Accidents and emergencies.
1.9 Caring for the elderly.
1.10 Nursing procedures.
1.11 Alternative treatments |
Module 2. The Nursing Process. |
2.1 Nursing Theorists and models.
2.2 Virginia Henderson and Jean Watson. |
Module 3. Nursing research. |
3.1 Research and abstracts.
3.2 Translations.
|
Module 4. Mobility |
4.1 European Nursing Module Network: host student's vs guest student. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
2 |
4 |
Sessió Magistral |
|
10 |
0 |
10 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
4 |
25 |
29 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
20 |
22 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
5 |
10 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Assessment of the student's proficiency in English. Introduction to the course, the assignments and the assessment. Setting of working groups. |
Sessió Magistral |
Health related vocabulary.
Basic concepts. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Grammar exercises.
Reading and comprehension of English articles related to health, culture and society.
Listening comprehension of an English film or series related to nursing.
The Nursing Process. |
Presentacions / exposicions |
Role Play |
Atenció personalitzada |
Personalized attention to help and guide the student to achieve the objectives |
Descripció |
Personalized attention to help and guide the student to achieve a good written and oral level of healthy vocabulary in English. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Class attendance.
Basic English grammar exercises.
Health related vocabulary exercises.
Participation in classroom's activities (scrabble, show and tell).
Presentation of film and/or article abstract.
Case presentation.
|
70% |
Presentacions / exposicions |
|
Role play |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Classroom attendance and active participation is necessary to be able to achieve a good oral and written technical English level. Only the students who attend 80% of the classes will be evaluated. An oral presentation of a subject related to International Nursing will give the student a second opportunity to improve his/her evaluation. |
Bàsica |
Parkinson J., A manual of English for the Overseas Doctor., Churchill Livingston, Edinghburgh 1985
Citores, R. & Pellegrinelli, M., Healthy English, Elsevier Masson, Barcelona 2009
Grice, T., Oxford English for careers: Nursing, Oxford University Press., Oxford 2007
Fitzpatrick, J & Whall, A. L., Conceptual Models of Nursing: analisis and application., Prentice-Hall International Limited, Londres 1989
, Transcultural Nursing Society: http://www.tcns.org, ,
, European Nursing Module Network: http://www.leeds.ac.uk/europeannursing/, ,
Grice, T & Greenan, J, Oxford English for careers : Nursing 2, Oxford University Press, Oxford 2008
Ribes, R& Ross, P. R., Inglés Médico, Medica Panamericana, Madrid 2010
, NHS Choice. http://www.nhs.uk/News/Pages/Newsindex.aspx, ,
|
More bibliography will be provided when needed. |
Complementària |
Ochoa, I. & López Socasau, F., Speaking in Silver- Hablando en plata., Temas de hoy., Madrid 2003
Ochoa, I & López Socasou, F, From lost to the river-De perdidos al rio., Temas de hoy., Madrid 2000
Rowan, J. , New English Grammar for Bachillerato, Burlington Books, London 2005
Oxenden, C. & Lathan-Koenig, C., New English File: Intermediate Student's book, Oxford University Press., Oxford 2006
|
|
|
Altres comentaris |
Good knowledge of English is needed to attend and participate in class. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|