Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Recerca |
|
AR1 |
Consolidar els coneixements assolits en estudis previs i afegir una branca potenciadora i especialitzadora vers el món de la recerca. |
|
AR2 |
Aprofundir en els coneixements d'enginyeria termodinàmica de fluids i la seva aplicació científica. |
|
AR3 |
Conèixer l'hetereogeneitat de problemàtiques que poden sorgir des de la base de la multidisciplinarietat d'àmbits on es desenvolupa la recerca. |
|
AR4 |
Saber treballar amb seguretat al laboratori. |
|
AR5 |
Saber utilitzar els Programes de Simulació especiífics per a càlculs de propietats termofísiques i temodinàmiques. |
|
AR6 |
Conèixer la normativa sobre enmagatzematge de productes perillosos. |
|
AR7 |
Saber dissenyar modificacions en els muntatges dels aparells per aconseguir medicions més ràpides i més fiables. |
|
AR8 |
Saber els mètodes i programes de càlcul específics per a cada instrumentació experimental. |
|
AR9 |
Conèixer els equips comercials i nous. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa. |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel.lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat. |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips. |
|
BC12 |
Assertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC14 |
Planificació i organització. |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d’incorparació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria). |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Pràctiques a laboratoris |
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d’un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través dels diferents laboratoris. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'alumne. |
Treballs |
Treballs que realitza l'alumne. |
Atenció personalitzada |
|
Bàsica |
|
K.N. Marsh, P.A.G. O’Hare. “Solution Calorimetry. Experimental Thermodynamics volume IV”. Blackwell Scientific Publications, Oxford, 1994.
A.R.H. Goodwin, K.N. Marsh, W.A. Wakeham. “Measurement of Thermodynamic Properties of Single Phases. Experimental Thermodynamics volume VI”. Elsevier Amsterdam, 2003.
R.D. Weir, T.W. de Loos. “Measurement of Thermodynamic Properties of Multiple Phases. Experimental Thermodynamics volume VII”. Elsevier Amsterdam, 2005.
European cooperation for Accreditation, EA-3/02, “The Expression of Uncertainty in Quantitative Testing”.
Diverses articles científics |
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
PROPIETATS DE TRANSPORT/20645217 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |