Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
A1.1 Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria. |
| A2 |
A1.2 Dissenyar, executar i analitzar experiments relacionats amb l'enginyeria |
| A4 |
A1.4 Saber establir models matemàtics i desenvolupar-los mitjançant la informàtica apropiada, com a base científica i tecnològica per al disseny de nous productes, processos, sistemes i serveis, i per a l'optimització d'uns altres ja desenvolupats. (G5) |
| A9 |
A3.2 Dissenyar productes, processos, sistemes i serveis de la indústria química, així com l'optimització d'uns altres ja desenvolupats, prenent com a base tecnològica les diverses àrees de l'enginyeria química, comprensives de processos i fenòmens de transport, operacions de separació i enginyeria de les reaccions químiques, nuclears, electroquímiques i bioquímiques (I2) |
| A10 |
A3.3 Conceptualitzar models d'enginyeria, aplicar mètodes innovadors en la resolució de problemes i aplicacions informàtiques adequades, per al disseny, simulació, optimització i control de processos i sistemes (I3) |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1.1 |
B1.1 Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats (G9). |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1.1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
| C1.2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Identifica les equacions de transport apropiades per a la solució d'un problema i les simplifica, si escau.
| | A2 |
Comprova a través de la simulació per ordinador els fonaments teòrics explicats a l'aula.
| | A4 |
Aplica les condicions de contorn i / o inicials
Selecciona la metodologia de resolució: analítica o numèrica
| | A9 |
Planteja i resol problemes de conducció o difusió en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
Descriu diferents models de turbulència i valora la relació entre la seva complexitat i exactitud
Planteja i resol problemes de transport en medi porós en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
| | A10 |
Resol problemes de disseny de processos mitjançant la resolució de les equacions de transport mitjançant programari comercial
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
| | C1.2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
|
Tema |
Subtema |
Ecuaciones básicas de transporte |
|
Métodos numéricos de resolución de las ecuaciones de transporte |
|
Conducción del calor y difusión de especies químicas |
|
Transferencia de cantidad de movimiento y turbulencia. |
|
Transporte convectivo de materia y calor |
|
Transporte en medio poroso |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
4 |
6 |
Sessió Magistral |
|
20 |
29 |
49 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
17 |
20 |
37 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
10 |
20 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
6 |
12 |
18 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
2 |
4 |
Proves pràctiques |
|
2 |
2 |
4 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats introductories |
Sessió Magistral |
Sessió Magistral |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes: exercicis a l'aula ordinària |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Resolució de problemes, exercicis |
Resolució de problemes, exercicis |
Atenció personalitzada |
Atenció personalitzada |
Descripció |
Atenció per part de
Joan Herrero: Telèfon 977 55 9649; joan.herrero@urv.cat; despatx 307
Jordi Grifoll: Telèfon 977 55 9639; jordi.grifoll@urv.cat; despatx 311
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Resolució de problemes, exercicis |
20 |
Proves de desenvolupament |
|
Proves de desenvolupament |
40 |
Proves pràctiques |
|
Proves pràctiques |
40 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
En segona convocatòria hom prodra examinar-se de les proves de desenvolupament i de les proves pràctiques. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista |
Bàsica |
A. Faghri; Y. Zhang, Transport Phenomena in Multiphase Systems, , Elsevier
R. Byron Bird, Warren E. Stewart, Edwin N. Lightfoot, Transport phenomena , 2, John Wiley & Sons
|
|
Complementària |
Incropera, DeWitt, Bergman, Lavine, Fundamentals of Heat and mass tranfer, 6, Wiley
Norbert Kockmann, Transport phenomena in micro process engineering, , Springer
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|