DADES IDENTIFICATIVES 2014_15
Assignatura (*) GESTIÓ DEL CONEIXEMENT I DE CONTINGUTS Codi 11625110
Ensenyament
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
4 Obligatòria Segon AN
Modalitat i llengua d'impartició
Departament Pedagogia
Coordinador/a
GONZALEZ MARTINEZ, JUAN
Adreça electrònica juan.gonzalezm@urv.cat
Professors/es
GONZALEZ MARTINEZ, JUAN
Web http://moodle.urv.net
Descripció general i informació rellevant
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.

Continguts
Tema Subtema
1- Arquitecturas en la gestión del conocimiento.
1.1- Arquitectura de autonomy agentware knowledge server
1.2- Arquitectura de IBM agentbuilder toolkit.
1.3- Arquitectura MMC.
1.4- Arquitectura a alto nivel de global development gateway
2- Funciones de las herramientas para la gestión del conocimientos y de contenidos.
3- Herramientas de software. 3.1- Buscadores de información.
3.2- Distribución personalizada de información.
3.3- Trabajo en grupo.
3.4- Portal colaborativo.
3.5- Herramientas de simulación.

Atenció personalitzada
Descripció
És el temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes i persegueix els següents objectius: - Atendre, fer el seguiment i orientar a nivell professional a l’alumne. - Intercanviar informació, opinió i coneixements. - Afavorir el feedback entre professor i alumne sobre els treballs de l’assignatura. - Realitzar un seguiment de la comprensió de conceptes i continguts i aclariment de dubtes. - Assessorar en la recerca d’informació. - Etc.

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Assistència al 80% de les sessions de videoconferència


Fonts d'informació
Bàsica

REFERENCIES:

D. HARRIS. Creating a Knowledge Centric Information Technology Enviroment. 1996. URL: http://www.htcs.com/ckc.html

F. MATCHLUP, Knowledge: Its Creation, Distribution and Economic Significance. Vol 1: Knowledge and Knowledge Production. Princeton, NJ: Princeton University press, 1980.

Global Development Gateway. "harnessing Knowledge and Technology for Sustainable Development and Poverty Reduction". Project Proposal. The World Bank, June 2000. http://www.developmentgateway.org

JACKSON, Charles. "Process to Product: creating Tools for Knowledge Managment". Papel presentado a la conferencia internacional de Knowledge Management en Lisboa, Portugal. 2000.

NONAKA. The Knowledge Creating Company. Harvard Business Review. November-December 1991. Pàgs. 96-104.

P. ROMER. "Beyond the Knoeledge Worker", World Link, Enero/febrero, 1995. Pàgs. 56-60.

R. J. HEIBELER. "Benchmarking Knowledge Management", Strategy&Leadership, marzo/abril, 1996. Pàgs. 22-29.

T. DAVENPORT, S. JARVENPAA and M. BEERS, "Improving Knowledge Work Processes", Sloan Management Review, verano 1996. Pàgs. 53-66.

Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent