DADES IDENTIFICATIVES 2014_15
Assignatura (*) TEATRE ANGLÈS Codi 12142218
Ensenyament
Filologia Anglesa (2001)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 4.5 1.5 Optativa 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
LAMARCA MARGALEF, JORGE
Adreça electrònica jordi.lamarca@urv.cat
Professors/es
LAMARCA MARGALEF, JORGE
Web
Descripció general i informació rellevant The aims of this course are: a) to examine representative works of drama; b) to learn the principal techniques for analyizing, understanding, evaluating and enjoying a play both as a literary construct and spectacle; and c) to improve the student´s ability to read critically and pleasurably.
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.

Continguts
Tema Subtema
The Nature of Theatre Drama and theatre
Text and performance
Elements of a play
Introduction to English Drama Medieval Drama
Renaissance and Restauration
Modern English Drama
Twentieth Ceentury English Drama Realism and Humour
Commedy of Manners and Social Content
J. P. P Priestley, An Inspector Calls
Realism and Absurd
H. Pinter, The Birthday Party
Introduction to American Drama Early Tweentieth-Century Drama
Realism and lyricism
Tennessee Willimas, A Street Car Named Desire.
From Modernism to Postmodernism
Edward Albee, Who is Afraid of Virginia Woolf
Ethnic Theatre
Race, gender and society
Lorraine Hansberry, A Raisin in the Sun

Atenció personalitzada
Descripció
Students are encouraged to sto at my office to discuss any matter concernig the topics dealt in class.

Avaluació
 
Altres comentaris i segona convocatòria

The students who do not reach the 50% of the above-mentiones requirements will have a scheduled second chance, as well as those who have not opted to go through the continuous assessment. This second chance will be the same for all the students (both those who failed the continuous assessment and those who opted for it) and will consist of 20 questions (100%). These questions will be based on the units included in the syllabus (short definitions of concepts, identifications of names, titles, characters, short contextualizations of excertps from the texts analyzed ...).


Fonts d'informació
Bàsica Montgomery, Martin et alia, Ways of Reading, 2000, Routledge
Oscar Wilde, The Importance of Being Earnest, 2000, Penguin
Harold Pinter, The Birthday Party , 2000, Penguin
Tennessee Williams , A Street Car Named Desire, 2000, Penguin
Edward Albee, Who is Afraid of Virginia Woolf, 2010, Penguin
Lorraine Hansberry, A Raisin in the Sun, 2012, A Signet Book

Complementària

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent