Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A8 |
Demostrar un coneixement avançat de les tècniques i els mètodes de la investigació i la creació literàries i de l'edició de textos. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A8 |
Analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia literàries.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B4 |
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible
| | B6 |
Adapta la forma del missatge a les diverses situacions
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
Tema |
Subtema |
1. Literatura i història |
Símbols i mites |
2. Literatura i geografia |
Símbols i mites |
3. La poesia de Joan Vinyoli |
Estudi monogràfic |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 |
30 |
45 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
9 |
30 |
39 |
Sessió Magistral |
|
30 |
30 |
60 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
0 |
5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Part pràctica de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis |
Aplicació de coneixements i creativitat. |
Sessió Magistral |
Part teòrica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Consultes |
Descripció |
Els estudiants hauran d'acudir al despatx del professor en les hores d'atenció a l'estudiant, per consultar dubtes o plantejar iniciatives. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Anàlisis de textos, comentaris |
90 % |
Altres |
|
Exercicis a classe |
10 % |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Per a la segona convocatòria, s'han de presentar els mateixos exercicis que per a la primera, corregits si s'han suspès en la primera convocatòria. Els estudiants que no hagin assistit a classe amb regularitat s'hauran de presentar a un examen (amb un pes del 50%) i fer els mateixos treballs que els que hi hagin assistit (50 %). |
Bàsica |
, , ,
Magí Sunyer, Els mites nacionals catalans, Eumo editorial, 2006
Pere Anguera, L'Onze de Setembre, Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2008
Maurici Serrahima, Maria Teresa Boada, La novel·la històrica en la literatura catalana, Publicacions de l'Abadia de Montserrat , 1996
Ferran Carbó, Introducció a la poesia de Joan Vinyoli, Publicacions de l'Abadia de Montserrat , 1991
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Seria convenient que els estudiants llegissin l'obra de Joan Vinyoli abans de treballar-la a classe |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|