Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
| A6 |
Analitzar les obres més rellevants de la literatura en llengua anglesa en els seus diversos entorns culturals. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell superior.
| | A6 |
Adquireix la capacitat d’establir la relació entre forma i contingut a les obres d’autors en llengua anglesa.
Analitza i comenta textos literaris de forma oral i/o escrita.
Coneix els principals moviments literaris i la seva inserció en els diversos contextos culturals i històrics.
Adquireix les eines necessàries per analitzar i avaluar obres literàries i cinematogràfiques des d'un punt de vista crític.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Film as a visual medium |
Visual images
Montage
Juxtaposition
Sequence and shot
Dialogue and shot
|
Film and prose fiction |
Verbal signs and visual signs
Section and combination of shot versus dialogue and point of view
Readership and expectatorship |
Theoretical components of the film |
The eye camera
Gaze
Spectatorship
Gender, age, class issues. |
Comparison between film and fiction |
Script/plot
Character
Scenery
Sound/music/dialogue
Setting/bacground- |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
26 |
53 |
79 |
Sessió Magistral |
|
25 |
25 |
50 |
Treballs |
|
1 |
6 |
7 |
Seminaris |
|
1 |
6 |
7 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
4 |
6 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
A session at least will be devoted to explain the aim and the content of the course, objectives, methodology, assessment.... |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
To focus on specific topics and how to develop them. |
Sessió Magistral |
To provide general and specific information. |
Treballs |
To narrow down topics and write about them. |
Seminaris |
To focus on subtopics and how to present them. |
Atenció personalitzada |
Personal meeting at my office in order to clarify academic points. |
Descripció |
There will be office hours. Students should take benefit of them in order to ask questions, querries, discuss details of the syllabus and content of the course. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Exercises to be written in class |
60% |
Sessió Magistral |
|
Class attendance and participation |
10% |
Treballs |
|
Assignments |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
The students who do not reach the 50% of the above-mentioned requirements will have a scheduled second chance, as well as those who have not opted to go through the continuos assessment (for further details see the course syllabus). This second chance will be the same for all students ( both those who failed the continuous assessment and those who opted for the final class exercise), and will consist in a final class exercisel of 20 questions (100%). These questions will be based on the units included in the syllabus (short definitions of concepts, identifications of names, titles, characters, short contextualizations of excertps from the texts analyzed ...). |
Bàsica |
Montgomery, Martin et alia, Ways of Reading, Latest, Routledge
, The Oxford History of World Cinema, Latest, Oxford University Press
Beaver, Frank, Dictionary of Film Terms, Latest, Twayne
Lamarca, Jordi, Selection of Texts, Photocopies,
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS II/12274120 | INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA ANGLESA/12274121 | TEATRE ANGLÈS/12274214 | INTRODUCCIÓ A LA CULTURA DELS PAÏSOS DE PARLA ANGLESA/12274123 | LITERATURA NORD-AMERICANA/12274216 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ANÀLISI DE TEXTOS ANGLESOS II/12274120 | INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA ANGLESA/12274121 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|