Tema |
Subtema |
1. Evolució i definició del concepte de Qualitat |
- Importància de la qualitat
- Origens i evolució de la qualitat
- Concepte de qualitat
- Els gurús de la qualitat |
2. Enfocs d'aplicació a l'empresa |
- Evolució dels enfocs d'aplicació a l'empresa
- Control de qualitat
- Assegurament de la qualitat
- Gestió de la qualitat |
3. Diagnòstic i planificació de la Qualitat |
- Avaluació de la situació de l'empresa
- Identificació i documentació dels processos
- Planificació de la qualitat |
4. La gestió de la Qualitat de Servei |
- Les empreses de serveis
- Concepte i dimensions de la qualitat de servei
- Models i escales de mesura
- Qualitat, satisfacció i fidelitat del client |
5. Models d'aplicació de la Gestió de la Qualitat |
- Models d'excel·lència: EFQM i Baldrige
- El model EFQM, contingut dels criteris
- Normes ISO 9001, versió 1994 i 2000
- Normes ISO 9001, desenvolupament
- Comparació dels diferents models i conclusions |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
L'avaluació tant en primera com en segona convocatòria consistirà en un examen amb un pes del 100% de la nota final. Període 1ªconvocatòria: 10/11/2014 al 21/11/2014 Període 2ªconvocatòria: 10/04/2015 al 23/04/2015 Consulteu el calendari d'exàmens a la guia docent. |
Bàsica |
Setó, D., De la calidad de servicio a la fidelidad del cliente, , 2004
Llorens, F.J., Calidad Total. Fundamentos e implantación, , 2000
Claver, E.; Llopis J. y Tarí, J.J., Calidad y Dirección de Empresas, , 1999
|
|
Complementària |
Drummond, H., Qué es hoy la calidad total: el movimiento de la calidad, , 1995
Deming, W.E., Calidad, productividad y competitividad: la salida de la crisis, , 1989
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|